Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wanneer het "teveel" wordt

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Ketalar » za jan 02, 2016 12:54 am

Graag zou ik een overzichtelijke thread maken over cocaïne, specifiek over wanneer het "te" veel wordt.

Vannacht was het weer van dat. Naar mijn gevoel gaat het erg snel bij mij. Geen idee hoeveel coke precies, maar in mini lepeltjes dosissien van véél minder dan een lijntje. Volgens mij niet meer dan een halve gram, maar weet dit helaas niet meer zo goed.
Plots begon ik extreme tintelingen in armen en benen zoals je hebt als je ledematen 'slapen'. Ik heb dit sowieso redelijk snel, maar nu was het extreem. Alsof ik bijna gestoken werd door naalden. Had het erg moeilijk om te ademen en het bleef heel onregelmatig en stokte. Overmatig trillen en wit wegtrekken. Voelde ook dat het niet veel scheelde of ik constant bijna flauw, moest gaan zitten/liggen. Flink wat bezorge vrienden/blikken. Heel vervelend. Ook de dag erna nog steeds een onregelmatige hartslag, lichte pijn in de borst.

1)Hoe komt dat dat zo snel gebeurd? Ik had wel veel gedronken en weet dat cocaethyleen het serieus versterkt, maar dan nog is de dosis toch echt te klein voor dit. De kwaliteit is wel echt heel erg goed (néén ik ben geen dealer en ga niet verkopen, lijkt me relevant om te vermelden binnen dit probleem).

2) als dit bij iemand anders gebeurd, vanaf wanneer wordt het een gevaarlijke situatie en wat kan je als omstander doen? Lijkt me niet nodig om de ambulance te bellen vanaf iemand het moeilijker krijgt om te ademen, maar ik wil wel kunnen helpen wanneer het nodig is.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Poseidon » za jan 02, 2016 2:55 am

Ketalar schreef: Had het erg moeilijk om te ademen en het bleef heel onregelmatig en stokte. Overmatig trillen en wit wegtrekken. Voelde ook dat het niet veel scheelde of ik constant bijna flauw, moest gaan zitten/liggen.


Dit herken ik wel bij extreem goede kwaliteit in het verleden. Er hebben wel eens mensen raar zitten kijken als ik quasi-verlamd in een stoel bleef zitten terwijl we gezamelijk zouden vertrekken. Vermoed dat het te maken heeft met teveel nemen de eerste keren van een sessie (ook al zijn dat maar kleine hoopjes.) Dit gebaseerd op het gegeven dat dit verschijnsel verdwijnt als je daarna toch de hele nacht door blijft snuiven, ook in grotere porties.
Twee keer dacht ik dat mijn ademhaling geleidelijk stokte. Heb toen in een irrationele opwelling oxazepam genomen. Daarna was alles weer snel OK. Ben daarna nog uurtje of 10 door gaan snuiven. Oerstom dwangmatig gedrag maar mijn ademhaling bleef verder regelmatig.
Het zou met teveel spanning in je body te maken kunnen hebben en dat de overgang tussen je natuurlijke staat van zijn en de rush die een te hevige overgang vormt.
Om eerlijk te zijn vind ik pure coca te heavy voor het menselijk lichaam hoewel je wel merkt dat in de loop der tijd je hart eraan went en zich niet meer zo laat opjagen.

Sindsdien bouw ik het langzaam op qua hoeveelheid.
Benzo's neem ik standaard met alcohol erbij omdat ik dat de rush aangenamer vindt maken. Die zetten ze ook in als mensen zich melden met dit soort klachten bij de Eerste Hulp in het ziekenhuis. Zorg altijd dat er diazepam of zo iets voorhanden is als het cocafissa wordt.

Als je merkt dat iemand begint te stuipen of de ademhaling het daadwerkelijk af begint te laten weten, aarzel dan niet de alarmlijn te bellen of mond op mond beademing toe te passen. Iemand voorhanden die hartreanimatie beheerst is ook wel fijn.
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Avatar gebruiker
Poseidon
♡♡♡
Donateur
Offline
 
Posts: 9710
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Venus

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Fool » zo jan 03, 2016 7:31 pm

Ketalar schreef:Ik had wel veel gedronken en weet dat cocaethyleen het serieus versterkt, maar dan nog is de dosis toch echt te klein voor dit. De kwaliteit is wel echt heel erg goed

Blijkbaar is de dosis niet te klein.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2589
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor arnie87 » ma aug 15, 2016 1:29 am

Klinkt als serieuze hartproblemen man, ik zou maar oppassen!
Voldoet precies aan de omschrijving van hartfalen en dicht bij de dood!!!

Veel te gek, zoiets krijg je alleen als je of rotzooi hebt of een hart wat echt 0% conditie heeft. Als je nooit sport of beweegt is de kans helemaal groot dat je jezelf zo letterlijk de grond in helpt met een beetje coke of een andere upper.
arnie87
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr dec 30, 2011 8:28 pm

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Mycom1234 » za sep 10, 2016 10:13 pm

Hoe is het afgelopen met je? Nog last gehad en of naar de dokter geweest?
Mycom1234
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za sep 10, 2016 9:20 pm

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Perry » za sep 10, 2016 10:25 pm

Ik zal je even helpen, Mycom: @Ketalar vraagje voor je ;)
Avatar gebruiker
Perry
Methmatician
Donateur
Offline
 
Posts: 12363
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: op een feestje, bij u in de buurt.

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Ketalar » zo sep 18, 2016 11:20 pm

Bedankt voor de melding, had het nooit gezien anders :)

Door dat voorval heb ik maandenlang geen cocaine meer gebruikt. Nu gebruik ik terug sporadisch, maar zo'n dosissen snuiven doe ik allessinds nooit meer. Ben inmiddels steeds meer overtuigd dat ik die dag bijna ben gestorven.

Het was denk ik een combinatie van een een zwakke bloedsomloop hebben ( 0 conditie, mijn voeten/benen tintelen al soms als ik op de toilet zit), sterke coke, veel alcohol, een dosis die te groot was (had een ampul gevuld met ongeveer 2 gram, maar wel erg veel uitgedeeld). Ook in het voorbije jaar een familielid verloren aan hartproblemen en een andere heeft gevaarlijke hartritmestoornissen. Ik pas dus wel op in de toekomst.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wanneer het "teveel" wordt

Berichtdoor Perry » di sep 20, 2016 4:23 am

Ketalar schreef:Bedankt voor de melding, had het nooit gezien anders :)

JG maakt zich nuttig :kleuter:
Ook maar even deze: @Mycom1234
Just in case
Spoiler! :
Justin, Kees
Avatar gebruiker
Perry
Methmatician
Donateur
Offline
 
Posts: 12363
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: op een feestje, bij u in de buurt.


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Cocaïne

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner