Devil Fish schreef:Ze rekenen het zout als een onzuiverheid dus de maximale zuiverheid kan 89% zijn.
Jij was toch nooit geïnteresseerd in coke?
Hashja schreef:Hey Pascal,
Je berekening klopt gewoon hoor, je hebt alleen de atoommassa van zuurstof niet goed.
Je zou eventueel de H van de HCl naar de N van de cocaïne doen, dan creëer je een lading van Cocaïne(+) met Cl(-). Dit heb ik bij amfetamine toen ook gedaan, waar ik weet niet of het test-centrum vanuit zuivere stoffen, of ionische ladingen berekend.
Neutraal is cocaïne (C17H21NO4) met waterstofchloride/zoutzuur (HCl) als 'verontreiniging'
Hier beide:
Neutraal. (89.3%)Spoiler! :
Ionisch. (89.6%)Spoiler! :
Dit! Het is namelijk in het algemeen toch echt wel bagger allemaal. Een tijdje geleden heb ik eens 86% gehad, maar dit bleek zeer uitzonderlijk te zijn. Dit beaamde het T.C. toen ook..Drefbon schreef:bijzonder gelukkig mee prijzen
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Levamisol is een ontwormingsmiddel. Wordt je echt niet zo snel ziek van. Tenzij je dagelijks zit te nacken en het in je sos zit. Je kan het er ook uit halen met chloroform.Pieter210 schreef:Er zit tegenwoordig vaak zo'n 5% levamisol in versneden. Volgens het testcentrum in Groningen is dit redelijk giftig spul en ze hebben mij dan ook aangeraden het spul weg te gooien.
Matheson schreef:Alsnog klote dus. Dat er wat mannitol bij zit zou ik niet erg vinden, maar dat gedoe met drugs wassen en fucking ontwormingsmiddel wordt je toch doodmoe van? Vooral als je je bedenkt dat je voor een hoge prijs misschien wel anuspoeder aan het snuiven bent. Nee, als ik ooit coke doe dan is het niet voordat ik schone coke heb met een redelijk percentage. Al duurt het tien jaar om dat te vinden.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
In zijn meest zuivere vorm heeft snuifcoca een gehalte van 89%. Tel daarbij de 5% op waar pieter het over heeft. Dan resteert er nog 6% van een andere substantie. Maakt voor de smokkelopbrengst dus niks uit.san am schreef:Het is toch niet logisch om te versnijden vóór het verscheept is, aangezien het smokkelen van de drug, en alle risico's daarvan toch de grootste kostenpost is, lijkt me. Die shit wordt na smokkel pas wat waard, daar kost het niets.
Poseidon schreef:In zijn meest zuivere vorm heeft snuifcoca een gehalte van 89%. Tel daarbij de 5% op waar pieter het over heeft. Dan resteert er nog 6% van een andere substantie.Maakt voor de smokkelopbrengst dus niks uit.san am schreef:Het is toch niet logisch om te versnijden vóór het verscheept is, aangezien het smokkelen van de drug, en alle risico's daarvan toch de grootste kostenpost is, lijkt me. Die shit wordt na smokkel pas wat waard, daar kost het niets.
Poseidon schreef:
Er zijn 2 redenen waarom de Narco's er al Columbia, Peru, bolivia etc. levamisol door heen mixen. Ze willen voorkomen dat er insecten, larven en wormen tijdens het vervoer in de cocaine komen te zitten. Het schijnt ook een effectief middel tegen schimmelvorming te zijn. Het is in de omgeving waar het verbouwd en geproduceerd wordt nogal vochtig qua klimaat.
san am schreef: De 11% die overblijft in pure coke bestaat uit waterstofchloride en zoutzuur, als ik Hashja kan geloven.
Davinci schreef:Drefbon, je hebt eerder pech dat je zo'n hoog percentage hebt
Drefbon schreef:Jammer trouwens dat ik hier geen prijzen mag noemen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Davinci schreef:Ik zou je pmbox afzetten.
Ivo schreef:Heel die post is een schoolvoorbeeld van de reden waarom het niet mag
Drefbon schreef:Ivo schreef:Heel die post is een schoolvoorbeeld van de reden waarom het niet mag
Wow, rustig maar baas, voordat ik ons geliefde forum om zeep help stuur ik je eerst wel even een PM ofzo hoor.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
snuifduif schreef:Waterstof chloride is zoutzuurMaar voor de rest heb je gelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast