Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
GerookteZalm schreef:Thnx again, maar FAACK!! Zoals ik er nu in sta raak ik het nooit meer aan, in ieder geval niet meer die te zware shit! Ben er al dagen niet mezelf door. Vandaag zo'n beetje de hele dag liggen janken om van alles en nog wat. Als ik het dan zo op schrijf, kan ik er wel even om lachen, maar ik voel me eigenlijk gewoon zwaar depri en angstig bij vlagen (schrok me net de pleuris, omdat iemand me onverwachts aansprak op straat...) en kon vannacht en nog altijd niet slapen. Niet ideaal met een tentamenperiode voor de boeg, grr!!!
Meer mensen die dit wel eens hebben gehad en er nu achteraf gewoon om kunnen lachen? Of stel ik me gewoon aan..?
Amvitamientje schreef:Wanneer was je laatste keer dat je het had genomen?
Cannabis kan psychiatrische stoornissen veroorzaken of onderliggende psychiatrische stoornissen te voorschijn laten komen. Maar depersonalisatie is het inderdaad denk ik niet. Maak je geen zorgen en praat jezelf niet iets aan wat je heb gelezen op internet. Ik weet niet of jij of iemand in je familie al psychiatrische klachten had, maar ik zou, als ik jou was, niet meer blowen!
Als je er nog lang last van houd zal je niet lang moeten twijfelen om naar de dokter gegaan! Die kan je helpen of doorverwijzen!
Succes
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
GerookteZalm schreef:het internet laat ik nu even links liggen, dat maakt me alleen maar para. Ik laat wel weten hoe het verder afloopt! Yo
Zelfkweek schreef:belangrijkste vraag in zo een situatie is "Ruikt je poep nog naar Hash/wiet?"
voldie schreef:Zelfkweek schreef:belangrijkste vraag in zo een situatie is "Ruikt je poep nog naar Hash/wiet?"
ouwe niet bij elk topic waar mensen problemen hebben met wiet is het probleem slechte wiet, ook van normale/goede wiet kan je problemen krijgen
voldie schreef:oooooow ik begreep hem verkeerd
dacht dat je bedoelde of je wiet/hasj naar poep rook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten