Einstein schreef::#:
scheef schreef:dat zou ik graag weten of je in terneuzen tilburg nog binnenmag...
scheef schreef:Oh gebied verlegt breda is het dichtst van hier iemand die weet of je als belg daar wietjes kan kopen hoor het graag
jo
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Russ schreef:Kent er iemand in Maastricht nog shops waar je als Belg terecht kan? De Easy Going bijvoorbeeld?
Is er een maximum aantal gram dat er per persoon gekocht mag worden? Verschilt dit van shop tot shop?
Alvast bedankt voor antwoord op mijn klunzige vragen.
Dopey schreef:Wat zoek jij precies in een shop?
Peptalk schreef:Als klap op de vuurpijl, en tevens de druppel die de emmer gaat laten overlopen, vind hij dat Goes een centrum aan het worden is van criminaliteit, drugsdealers en drugstoerisme.
Peptalk schreef:Is bij ook wat onduidelijkheid over.
In de eerste persberichten over de wietpas is er sprake dat alleen inwoners van de gemeente waar de shop gevestigd is een pas mogen aanvragen.
In latere berichten is hier geen sprake meer van, hoewel ik pas weer een artikel las die dit weer wel beweerde..
Lex Talionis schreef:Ik weet niet of je bij alle shops nog terecht kunt hoor? Ik meende dat ze in limburg al nationaliteit controleren.
Shoptip: ga naar Tilburg naar The Grass Company (zitten er 2 van in Tilburg) en/of naar de Toermalijn. Daar weet ik ook zeker van dat je er als Belg nog kunt halen. Openingstijden zou ik zo niet weten.
DonnieDarko1979 schreef:Russ schreef:Kent er iemand in Maastricht nog shops waar je als Belg terecht kan? De Easy Going bijvoorbeeld?
Is er een maximum aantal gram dat er per persoon gekocht mag worden? Verschilt dit van shop tot shop?
Alvast bedankt voor antwoord op mijn klunzige vragen.
Er zijn er zoveel in Maastricht waar je terecht kunt. Enkele waar ik vroeger wel eens te vinden was
Maxcy's in de rechtstraat (dichtbij het centraal station)
Fantasia, sint annalaan
De easy, was al genoemd.
Heaven 69, Brusselsestraat. Maar hier kwam ik eigenlijk meer voor de milkshakes en het buitenterras
TRAVOLTA schreef:Lex Talionis schreef:Ik weet niet of je bij alle shops nog terecht kunt hoor? Ik meende dat ze in limburg al nationaliteit controleren.
Shoptip: ga naar Tilburg naar The Grass Company (zitten er 2 van in Tilburg) en/of naar de Toermalijn. Daar weet ik ook zeker van dat je er als Belg nog kunt halen. Openingstijden zou ik zo niet weten.
ik weet niet of het nog steeds zo is, maar laatste keer dat ik daar was (een paar weken geleden) vertelde de portier mij dat ze voor onbepaalde tijd gesloten zijn bij de grass vanwege n boete. het restaurant is wel nog open.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten