Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bespoten wiet

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Bespoten wiet

Berichtdoor Lizard King » wo nov 26, 2014 12:28 am

Dag lieve mensen

Laatst kocht ik met een compaan een zak wiet die we nadien verdeelden.
Een paar dagen later vertelde hij me dat de wiet bespoten was. Nl: de assen tikten niet zo makkelijk af, en hij hoorde de joint fout knetteren als hij er aan trok.

Nu: weet je echt op die manier of de wiet bespoten is? De dealer houdt uiteraard vol van niet.
Indien hij bespoten is: wat kan ik doen om er high van te worden zonder al te veel schadelijke stoffen binnen te spelen? Ik heb in mn beschikking: extra drogen, wietboter maken, hasj maken, vaporizen en als allerlaatste optie: roken. Mss hebben de chemischi onder ons nog een beter manier...

Bedankt voor jullie tips alvast. Smoke ze :stoned:
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor Perry » wo nov 26, 2014 12:59 am

Ik kan er zo snel niet veel over vinden.
Waar denk je sowieso dat 't mee bespoten is? Insecticide? Of iets om het zwaarder mee te maken? Als het met insecticide bespoten is, zijn er 2 opties, namelijk dat het met een middel tegen enkel insecten bespoten is en eentje die gewoon giftig is. Tegenwoordig gaat vooral dat eerste rond meen ik mij te herinneren.
Wanneer je denkt dat 't zwaarder gemaakt is, gaat 't heel af en toe om glas, suiker of lood, maar dit komt erg weinig voor. Het ontdekken of het bespoten is doe je zo: http://cannabisni.com/tips-for-testing- ... tamination
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor pax » wo nov 26, 2014 5:24 am

"Bespoten" bedoelt men idd vaak mee dat het verzwaard is met een product. Zo verdien je meer geld in bulk omdat de wiet dus ook zwaarder weegt. Ik weet niet of jouw wiet bespoten is. De indicaties die je maat geeft hoor ik wel vaker de ronde doen, of ze ook echt iets betekenen weet ik niet.
Wel weet ik dat wiet in België, maar ook in Nederland, vaker bespoten is dan men denkt.

Men selecteert waarschijnlijk een product dat niet opvalt en dat niet giftig is, omdat het anders niet verkoopt natuurlijk. Ik weet dat ik al vaak bespoten wiet gerookt heb en heb er nooit last van ondervonden.

Je weet natuurlijk nooit wat er in zit zonder het te testen natuurlijk !!!! :puke:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor geertgehakt » ma dec 01, 2014 1:21 am

Ik ken 2 manieren die een paar gasten gebruikte.

Suiker(oplossing ofzo?): Voegt gewicht toe en maakt het plakkerig(dealer: "Is goeie wiet, moet je voelen hoe die plakt van de thc!")

Haarlak: Laat de toppen glinsteren en plakken.(dealer: "Kijk je ziet de thc glinsteren!")

Haarlak geeft er een hele scherpe smaak aan en ruikt ook anders bij het verbranden.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Avatar gebruiker
geertgehakt
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: zo okt 05, 2014 2:09 pm
Woonplaats: Niet in oss

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor snuifduif » ma dec 01, 2014 6:38 pm

geertgehakt schreef:Ik ken 2 manieren die een paar gasten gebruikte.

Suiker(oplossing ofzo?): Voegt gewicht toe en maakt het plakkerig(dealer: "Is goeie wiet, moet je voelen hoe die plakt van de thc!")

Haarlak: Laat de toppen glinsteren en plakken.(dealer: "Kijk je ziet de thc glinsteren!")

Haarlak geeft er een hele scherpe smaak aan en ruikt ook anders bij het verbranden.

Suiker zal ook wel een soort verbrande karamel smaak geven :lol:

Glaspoeder heb ik ook nog wel gehoord, als gewicht + het effect van kristallen. Die kan je met een microscoop/vergrootglas wel makkelijk herkennen. Voordeel is dat het geen effect zal hebben op t roken. misschien komt dat knetteren wel doordat de wiet nog niet goed droog is?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor Dopamientje » ma dec 01, 2014 7:00 pm

Metaaldeeltjes in de wiet heb ik ook over gehoord. :s
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor Ivo » ma dec 01, 2014 7:55 pm

Ik heb eens joints gehad die naar gebakken brood roken en keiharde as hadden. Bloem of zo opgegooid :#:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor Hond » di dec 02, 2014 5:54 pm

Heb dat ooit met 1 joint gehad, die lag te branden op de asbak ( was met paar vrienden aan het praten in de kamer )
Ineens hoorde we PATS, lag de joint op de grond xD

Klopte ook niet helemaal denk ik....
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Bespoten wiet

Berichtdoor Prototype » di dec 02, 2014 6:36 pm

Wierieboy schreef:Heb dat ooit met 1 joint gehad, die lag te branden op de asbak ( was met paar vrienden aan het praten in de kamer )
Ineens hoorde we PATS, lag de joint op de grond xD

Klopte ook niet helemaal denk ik....

Dat is nog eens een jonko klappen, maar dan meer zoals een klapsigaar :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner