Huggybear23 schreef:Misschien
Cropp schreef:toevallig vandaag ook, omdat ik pas om half 12 hoefde te werken, ik weet ook meteen waarom ik dat dus beter niet kan doen.
edblok2 schreef:Ik functioneer zoeizo een stuk beter op Hasj dan op Wiet. Los daarvan, als je moet werken ga je toch niet vooraf blowen? Waar ben je dan mee bezig?
Cropp schreef:edblok2 schreef:Ik functioneer zoeizo een stuk beter op Hasj dan op Wiet. Los daarvan, als je moet werken ga je toch niet vooraf blowen? Waar ben je dan mee bezig?
Dat dat voor jou niet werkt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, toen ik nog afwasser was ging ik iedere keer stoned werken, en ik was goed in wat ik deed
KapiteinPinda schreef:Een keer gedaan ofzo.. Over het algemeen vind ik het gewoon geen fijn gevoel dat ik dan de hele dag waarschijnlijk toch geen klap meer uitvoer.. En daarnaast voel ik er ook gewoon totaal niet de behoefte toe
25tolife schreef:Ik sta ermee op en val ermee in slaap op het moment..
bonghit schreef:KapiteinPinda schreef:Een keer gedaan ofzo.. Over het algemeen vind ik het gewoon geen fijn gevoel dat ik dan de hele dag waarschijnlijk toch geen klap meer uitvoer.. En daarnaast voel ik er ook gewoon totaal niet de behoefte toe
Inderdaad: gisterenmorgen een wake and bake gedaan,
Er komt niets meer uit je handen,
de hele dag een loom gevoel over je heen.
En het gebeurt mij ook vaak dat ik de rest van de dag ook stoned ben
Verder vind ik het af en toe best ok om eens te doen
knolselderij schreef:nee, ik ben geen junk
Miele schreef:Cropp schreef:edblok2 schreef:Ik functioneer zoeizo een stuk beter op Hasj dan op Wiet. Los daarvan, als je moet werken ga je toch niet vooraf blowen? Waar ben je dan mee bezig?
Dat dat voor jou niet werkt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, toen ik nog afwasser was ging ik iedere keer stoned werken, en ik was goed in wat ik deed
Knap! Heb ook wel es stoned moeten afwassen, maar jezus wat groeide die stapel met afwas ineens snel t.o.v. wanneer ik nuchter was...
herejezus schreef:ik heb vanochtend geblowd, en ik ben de hele dag lui en dronken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten