NorthernLightBE schreef:Ik zal me waarschijnlijk een Extreme Q kopen.. Ik zou sowieso geen draagbare vaporizer kopen, als je dan toch een vaporizer koopt, geef dan beter iets meer geld uit en koop direct een kwaliteit vaporizer.
Karhu schreef:Zou het niet door het verkruimelen kunnen komen? Dat je die pollen aan je vingers hebt zitten en dan over je gezicht wrijft?
Einstein schreef:Eiwitten vallen liever uit elkaar dan dat ze verdampen, bovendien zullen vrijwel alle eiwitten hun structuur verliezen bij de werktemperatuur van vaporizers
Einstein schreef:Heb wel eens horen beweren dat zo'n filter ook de werkzame stoffen uit marihuana filtert, al zie ik niet helemaal voor me hoe zoiets zou moeten werken.
Peptalk schreef:Sommige eiwitten zullen niet denaturaliseren bij de vap temperaturen, maar deze zouden tijdens het verbranden (jointje) wel uit elkaar moeten vallen.
Lijkt me dus ook sterk dat de allergie veroorzaakt wordt door bepaalde eiwitten.
Einstein schreef:Er zijn maar weinig eiwitten die temperaturen van boven de 100°C overleven, zowat ieder eiwit zal dan gedenatureerd zijn en veelal zullen eiwitten uit elkaar donderen tot kleinere fragmenten. Los daarvan zullen eiwitten überhaupt niet verdampen, of ze nu intact zijn of niet.
Bij verbranding wordt (uiteraard) rook geproduceerd, een 'suspensie' van vaste deeltjes in lucht, waaraan eiwitten mee zouden kunnen komen.
Peptalk schreef:Ik zou dan ook niet weten of gedenatureerde eiwitten daar nog steeds verantwoordelijk voor kunnen zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten