voldie schreef:als je de animatie over space cake kijkt lijkt het erop of je wiet niet persee in een cake of iets hoeft te verwerken om er stonend van te worden is dat ook zo? ik dacht namelijk altijd dat het wel zo was.
Einstein schreef:Je moet het verhitten (of goed drogen?) om er het efficientst alle THC uit te halen. Verder maakt het niet zoveel uit
voldie schreef:oke en als je hem gewoon opeet ook in hoe verre werk het dan ?
Einstein schreef:Verschilt een beetje per wietsoort en is afhankelijk van of de wiet gedroogd is. In verse wiet zit een gehalte THC en een gehalte THCA; de THCA is niet actief, maar kan worden omgezet naar THC door drogen of verhitting.
Maak hier anders even een topic over aan, gaat nu wel offtopic zo
Einstein schreef:Dat maakt niet zoveel uit. Vetten zijn wel nodig als je probeert de THC in waterige oplossing te krijgen, als je wietthee wil zetten moet je ook melk o.i.d. erdoor doen, anders blijft de THC gewoon in de wiet zitten en niet in de thee. Zodra de THC echter je lichaam binnen is (als je bijvoorbeeld gewoon een pluk wiet opeet) wordt het vanzelf wel opgenomen, daarvoor heb je geen vetten nodig.
Maken van thee
Om thee te zetten dient u één gram cannabis gedurende vijftien minuten in één liter zacht kokend water te laten trekken. Daarna de thee zeven en zo nodig op smaak brengen met honing. De thee die dezelfde dag wordt gedronken, kunt u in een thermoskan bewaren. De thee die vanaf de volgende dag wordt gedronken, kunt u in de koelkast bewaren in een glazen fles. Wanneer u een beetje koffiemelkpoeder toevoegt, is de thee enkele dagen houdbaar in de koelkast.
Drinken van thee
Drink 's avonds één kop (0.2 liter) warme of koude thee. Het kan ongeveer twee weken duren voordat de werking van de thee maximaal is. Als na een tot twee weken gebruik één kop thee per dag onvoldoende werkt, kunt u zowel 's ochtends als 's avonds één kop drinken.
Koffiemelk(poeder) of chocomelpoeder (Nesquick)
Laat de thee nog 15 minuten zachtjes doorkoken. Verwijder het thee-ei of giet de thee door een zeefje in een theepot. Voeg een beetje koffiemelk(poeder) toe of chocomelpoeder. Hiermee blijven de werkzame stoffen (waaronder THC) goed in de thee verdeeld en de werking constant.
U kunt de thee bewaren in de koelkast, gedurende maximaal 5 dagen. De thee kan koud of opnieuw opgewarmd gebruikt worden.
Claviceps schreef:Drinken van thee
Drink 's avonds één kop (0.2 liter) warme of koude thee. Het kan ongeveer twee weken duren voordat de werking van de thee maximaal is. Als na een tot twee weken gebruik één kop thee per dag onvoldoende werkt, kunt u zowel 's ochtends als 's avonds één kop drinken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
voldie schreef:ik ga vanavond wiet opeten die ik eerst een tijd op een hete lamp heb laten liggen kijken of dat werkt
voldie schreef:me hele kamer begon naar wiet te ruiken dus heb de wiet er naar een kwartier eraf gehaald en opgegeten dat werkte niet echt
ik probeer het een andere keer wel wat langer als me ouders weg zijn
Peptalk schreef:Hoewel ik denk dat het idee achter space cake temp. + vet is.
Wanneer er een bepaalde temperatuur word bereikt raken de werkzame stoffen vluchtig. Wanneer deze vrijkomen en botsen met vet, hecht de inmiddels vrijgekomen THC-A zich aan vet met de vorming van THC als gevolg.
Verf schreef:Ik snap echt niet waarom je dit zou willen doen. Het lijkt me super smerig en ook totaal ineffectief. Beter rook je je wiet gewoon op! Of je maakt er cake van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten