Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

CBD-induced Weed/Hasj

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

CBD-induced Weed/Hasj

Berichtdoor XimerNamahs » do jul 02, 2015 10:52 am

Aanschouw het volgende filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=6U8XARojnbM

Van nederwiet/nederhasj krijg ik inderdaad vaak een verlept effect, fucked up, moe, wazig, alles heeft een dubbele betekenis, ik zoek overal een hidden meaning achter en ben chaotisch/onrustig. Blijkbaar is de CBD uit onze wiet verdwenen omdat wij als gierige commercieel ingestelde nederlanders dachten van THC = € dus we hebben massaal de wiet verneukt tot wat het nu is.

Nu kan ik bij de online webshop van (verwijderd) cbd-olie kopen, is het mogelijk om hiervan een paar drops op mijn wiet of hasj te gooien zodat het een meer gebalanceerd wietje is? En zou het effect hiervan dan weer zijn zoals het vroeger was en het eigenlijk hoort te zijn?

Let me know! :blowkiss: Zou wel DE solution zijn
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: CBD-induced Weed/Hasj

Berichtdoor Partypipo » do jul 02, 2015 2:01 pm

Cbd olie, zonder THC, is legaal EN te koop bij onze DF sponsor zamnesia. Mag er nu ook al niet meer gelinkt worden naar legale dingen die onze sponsor ook verkoopt? Of mag je het alleen linken naar onze sponsor?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner