Eko schreef:speakeasies dus eigenlijk
Eko schreef:een speakeasy is het soort café in Amerika waar illegaal alcohol werd geserveerd tijdens de drooglegging
Multitude schreef:Cool dat het bestaat.
Hoe gaat dit in z'n werking? Zijn het gewoon een soort kroegen waar je moet weten waar je naar moet vragen? Of eerder een soort thuisdealers?
Puur wetenschappelijke interesse overigens, aangezien ik in Nederland woon.
Multitude schreef:En de rest van het café dan? Of gebeurt het dan toch vrij stiekem?
How can we hang on to a dream
supimtom schreef:Zou best willen zien hoe het er aan toe gaat in zo'n illigale coffeeshop met een verborgen camera ofzo.
voldie schreef:supimtom schreef:Zou best willen zien hoe het er aan toe gaat in zo'n illigale coffeeshop met een verborgen camera ofzo.
en zeker dan op internet gooien en het verpesten voor de rest
Exceptional schreef:voldie schreef:supimtom schreef:Zou best willen zien hoe het er aan toe gaat in zo'n illigale coffeeshop met een verborgen camera ofzo.
en zeker dan op internet gooien en het verpesten voor de rest
Volgens mij bedoelt hij dat hij het door een verborgen camera gefilmd wilt zien.
Typisch voldie.. moet er meteen weer het slechtste van denken.
voldie schreef:Exceptional schreef:voldie schreef:en zeker dan op internet gooien en het verpesten voor de rest
Volgens mij bedoelt hij dat hij het door een verborgen camera gefilmd wilt zien.
Typisch voldie.. moet er meteen weer het slechtste van denken.
wie denkt er nou het slechtste van wie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten