Ik heb van die periodes dat ik veel of weinig of niet blow. En dat is geheel aan de hand van hoeveel zin ik heb om te blowen. Soms heb ik veel zin, elke dag. Soms heb ik totaal geen zin, weken lang.
Maar op dit moment heb ik zin om elke dag te blowen, maar ik wil het even rustig aan doen voor de ayahuasca ceremonies begin Mei. En ook voor mezelf even paar administratieve dingen die gedaan moeten worden die blijven liggen als ik veel blow. Plus dat ik over het algemeen gewoon veel minder wil gaan blowen, en dit is dus het eerste moment sinds ik wilde afbouwen met blowen dat ik ervaar dat het best een sterk verlangen is. Ik zou het bijna kunnen vergelijken met mijn geestelijke afkick van coke.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel zeker weet dat ik zometeen een joint ga roken. Terwijl ik mezelf had voorgenomen sowieso vandaag niet te blowen.
Wat vinden jullie, heb ik hier te maken met een problematische verslaving of ben ik gewoon een fucking pussy die niet moet zeiken en gewoon niet moet blowen?
En hebben jullie wel eens behoorlijk zware cravings naar thc?