Gnothi seauton schreef:Met de Jin Jang filosofeerde ik aan het begin 30 á 45 min. non-stop, als een sneltrein. Daarna waren de gedachtegangen "op". Bij Double-O hielden deze gedachtegangen vele uren aan. Je zou denken dat een Jing Jang zich beter leent tot introspectie of tot filosoferen.Wel een prettige trip, daar niet van.
Gnothi seauton schreef:@ Antifa: voor de duidelijkheid: je vindt de hasj bij de Toermalijn niet boeiend, dus niet hasj in het algemeen? En de wiet vind je daar dus wel goed?
Ik ben er één keer geweest. Ik bestelde toen Jing Jang hasj. Daarvoor een aantal keer bij Grass geweest. Ik haalde daar Double-O hasj. Volgens de verkoper bij de Toermalijn leek Jing Jang daar het meeste op. Ik was er niet echt van onder de indruk. Ik moet er bij zeggen dat ik er hasjboter/hasjmelk van maakte. De Double-O beviel me beter en was als ik het me goed herinner nog goedkoper ook. Met de Jin Jang filosofeerde ik aan het begin 30 á 45 min. non-stop, als een sneltrein. Daarna waren de gedachtegangen "op". Bij Double-O hielden deze gedachtegangen vele uren aan. Je zou denken dat een Jing Jang zich beter leent tot introspectie of tot filosoferen.Wel een prettige trip, daar niet van.
Misschien een keer wietthee of spacecake proberen. Welke wietjes van de Tour (of Grass) raad je daarvoor aan?
Platonius schreef:Iemand veel ervaring met verschillende shops in Leiden?
Ik kom zelf af en toe in de:
Coffee and dreams: voorgedraaide northernlight (special) zijn goed, en van de 24 dealtjes hasj waarvan wij altijd spacecake maken ben je ook goed stoned. 24 deals wiet meestal ook goed bevallen, alleen 1 van de verkopers is niet altijd even relaxt.
Double AA: voorgedraaide killer 2 vond ik wel aardig, maar de laatste tijd wat minder. 1x de duurste wiet daar (geen idee hoe het heette) gekocht die smaakte echt hemels en werd je ook goed stoned van. Haal hier ook weleens goedkope polm (4,5 gram), dit is wel lekker om in een puur pijpje te roken als je lichtjes wil spacen. Verder niet heel veel ervaring mee. Verkopers zijn over het algemeen wel chil.
Eerste kamer: weinig geweest, maar 1x voorgedraaide haze gehaald (witte buisje, 4.5 per stuk dus wel redelijk duur) maar die was echt fantastisch, zelden zo stoned geweest van 1 joint.
Verder heb ik nog een vraagje. Vroeger had je de coffeeshop die heette smokeys geloof ik, op die plek zit nu de stop n' goa. Maar daar haalde ik altijd k2 en dat was echt de beste wiet die ik heb gehad, weet iemand of die soort nog ergens te krijgen is in leiden?
Platonius schreef:Maar daar haalde ik altijd k2 en dat was echt de beste wiet die ik heb gehad, weet iemand of die soort nog ergens te krijgen is in leiden?
Devil Fish schreef:Platonius schreef:Maar daar haalde ik altijd k2 en dat was echt de beste wiet die ik heb gehad, weet iemand of die soort nog ergens te krijgen is in leiden?
Leiden weet ik niet, maar vaak genoeg gehaald bij The Game in Delft
Antifa schreef:Ik vind Hasj geweldig, alleen die van de toermalijn viel me een beetje tegen, hoewel ik ze niet allemaal heb geprobeert nog. Vind zelf daar de AK-47 wiet goed te doen, en de verkoper kan je ook wel wat aanraden.
En inderdaad, Double-O van de Grass is heerlijk heOverigens zijn hun Jack Herrer/Polm mixjoints ook geweldig. Ga bij de Grass zelf meestal voor de Double-O of Polm, wat hasj betreft. Qua wiet de Haze of de Shiva, niet dat die zo sterk is maar vindt ik heerlijk om te roken.
Gnothi seauton schreef:Zeker heerlijk.Zoals gezegd vond ik het bij de Toermalijn een beetje tegenvallen. Ik ga volgende week een tripje doen. Het wordt toch weer hasj, denk ik. Hasjboter en/of hasjchocomel. Dit is wellicht lastig te beantwoorden, maar welke hasj vind je de beste in Tilburg? Zoals gezegd zoek ik er een om te filosoferen, maar een lichamelijke high á is absoluut niet onprettig. Double-O beviel me veel beter dan Ying Yang van de Toermalijn. Ik gebruik het zelden (1 á 2 keer in het jaar) dus ik ben er huiverig voor om te betalen voor een gram en dat ie tegen blijkt te vallen, zoals de vorige keer bij de Toermalijn.
Hakvlees schreef:De Bazar- op zich wel goede wiet maar dat verschilt erg van week tot week, heb er ook weleens 5 gram gehaald die 2 dagen later op was omdat ik ze haast puur draaide en nog bijna niks voelde. bovendien de duurste shop van Apeldoorn. Je ziet niet dat het gewogen wordt wat ik ook een nadeel vind.
Goed om op zondag heen te gaan, want dan hebben ze 25% korting (wel goed opletten hier, gepast betalen want ze proberen nog weleens te 'vergeten' dat het zondag is). En de hasj is wel kwaliteit.
goejezuen schreef:eindhoven
De Highlander. klein shopje met altijd kwaliteit wiet. naar mijn ervaring de beste haze uit ehv,altijd dikke zakke, en als de eigenaar geen goeie wiet kan aankome koopt hij die ook niet. hij gaat geen rommel verkope aan zijn klanten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast