plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Als die er even niet was, gebruikte ik deze:Spoiler! :
Lex Talionis schreef:Ja ik heb ook die plastic variant, slechts 2 eurootjes bij de shop en werkt als een tierelier. Een grinder die thc opvangt is ook altijd wel leuk maar meer voor de variatie, zou dat niet de ideale willen noemen.
Lex Talionis schreef:Ja ik heb ook die plastic variant, slechts 2 eurootjes bij de shop en werkt als een tierelier. Een grinder die thc opvangt is ook altijd wel leuk maar meer voor de variatie, zou dat niet de ideale willen noemen.
Aalpoepert schreef:Lex Talionis schreef:Ja ik heb ook die plastic variant, slechts 2 eurootjes bij de shop en werkt als een tierelier. Een grinder die thc opvangt is ook altijd wel leuk maar meer voor de variatie, zou dat niet de ideale willen noemen.
Die heb ik! Ik heb nu dus in dat ondervakje allemaal poeder en als je maar een beetje in je jointje doet word je al kankerstoned!
Vuvuzela Haze schreef:Ik heb de meest nutteloze optie op m'n grinder. Hij is vrij hoog en van metaal (goede scherpe spikes om te grinden) Maar er zit een knopje op waarna hij elke paar tellen een elektrische schok geeft Verschrikkelijk gevoel als je stoned bent
Was de laatste grinder in de nachtwinkel.. hij is van metaal dus kan alles aan en is goed schoon te tikken dus ach..
Vuvuzela Haze schreef:Ik heb de meest nutteloze optie op m'n grinder. Hij is vrij hoog en van metaal (goede scherpe spikes om te grinden) Maar er zit een knopje op waarna hij elke paar tellen een elektrische schok geeft Verschrikkelijk gevoel als je stoned bent
Was de laatste grinder in de nachtwinkel.. hij is van metaal dus kan alles aan en is goed schoon te tikken dus ach..
Cropp schreef:Eigenlijk hoor je geen grinder nodig te hebben, wiet hoor je tussen je vingers te kunnen kruimelen, maarja...
Peptalk schreef:Cropp schreef:Eigenlijk hoor je geen grinder nodig te hebben, wiet hoor je tussen je vingers te kunnen kruimelen, maarja...
Maar dan blijft er toch altijd een redelijke hoeveelheid pollen plakken.
Kun je daarna wel als vingerhasj van je vingers krijgen, maar vind een crusher toch wat chiller.
Ook gaat het sneller dan met je vingers verkruimelen.
Exceptional Insight schreef:Ooit, lang geleden, had ik deze:
Maar dan groen van binnen. Was perfect.
segfault schreef:Ik heb er idd ook eentje van metaal die pollen opvangt. Echter vind ik de gaten bovenin veel te groot, als ik hem gebruik dan deed ik altijd 1x met de metalen daarna nog een keer opnieuw met de acryl en dan de gecrushte zooi nog keertje bovenop het onderste gedeelte van de metalen crusher waar de screen zit. Optimaal pollen eruit halen en mooi fijn gecrusht om daarna verder te rollen
Ben je wel weer 10 minuten verder voordat je kunt gaan rollen.
s0s>9000 schreef:Ik ben heel tevreden over de crusher die ik vorig jaar 1 januari gratis bij the grass heb gehad...
Is een metalen, en die heeft geen punten maar mesjes....
Owjah, en hier noemen we het een grinder geen crusher
segfault schreef:Ik heb er idd ook eentje van metaal die pollen opvangt. Echter vind ik de gaten bovenin veel te groot, als ik hem gebruik dan deed ik altijd 1x met de metalen daarna nog een keer opnieuw met de acryl en dan de gecrushte zooi nog keertje bovenop het onderste gedeelte van de metalen crusher waar de screen zit. Optimaal pollen eruit halen en mooi fijn gecrusht om daarna verder te rollen
Ben je wel weer 10 minuten verder voordat je kunt gaan rollen.
http://consciouswholesale.com/images/re ... assion.jpg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten