Trippie schreef:Nicotine blijft uiteraard gewoon schadelijk. Maar aangezien er minder/geen teer in zit is het toch echt wel gewoon minder schadelijk dan sigarettenrook.
Dopamientje schreef:Ik ben wel van mening dat je met een e-sigaret makkelijker een té hoge dosis nicotine binnen kan krijgen.
ursi31 schreef:hai
ja het bestaat wel. Een kennis van mij heeft de weed e sigaretten uitgevonden en we gaan deze proberen op de markt te krijgen, zowel in NL als in andere landen.
Zijn er nog mensen die hier wat meer informatie kunnen geven, wij vragen ons af of we dit in het buitenland kunnen verkopen, uiteraard zonder problemen. Kvk gebeld maar die verwijst mij weer door naar de Tabakswet, maar er zit helemaal geen tabak of nicotine in, alleen THC. Er zijn wel meerdere op de markt gekomen maar daar voel je absoluut niets van. Bij die van ons voel je het na 4 haaltjes.
Hopelijk heeft iemand juridisch advies.
Alvast bedankt.
Gonzo schreef:ursi31 schreef:hai
ja het bestaat wel. Een kennis van mij heeft de weed e sigaretten uitgevonden en we gaan deze proberen op de markt te krijgen, zowel in NL als in andere landen.
Zijn er nog mensen die hier wat meer informatie kunnen geven, wij vragen ons af of we dit in het buitenland kunnen verkopen, uiteraard zonder problemen. Kvk gebeld maar die verwijst mij weer door naar de Tabakswet, maar er zit helemaal geen tabak of nicotine in, alleen THC. Er zijn wel meerdere op de markt gekomen maar daar voel je absoluut niets van. Bij die van ons voel je het na 4 haaltjes.
Hopelijk heeft iemand juridisch advies.
Alvast bedankt.
Pm me maar...
Fool schreef:THC mag je helemaal niet op de markt brengen, stond toch op de opiumlijst?
Gonzo schreef:Voor linkjes en adressen Kikkert...
Frog schreef:Gonzo schreef:Voor linkjes en adressen Kikkert...
hehe
Gonzo schreef:Frog schreef:Gonzo schreef:Voor linkjes en adressen Kikkert...
hehe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten