Elfquest schreef:Ik blow echt heel zelden, dus het maakt me niet zoveel uit. Ik word toch overal echt enorm stoned van. Het zou wel fijn zijn om een wietje te weten dat me vooral high maakt.. dat heb ik toch liever.
Flameon schreef:Amnesia en Haze
segfault schreef:Elfquest schreef:Ik blow echt heel zelden, dus het maakt me niet zoveel uit. Ik word toch overal echt enorm stoned van. Het zou wel fijn zijn om een wietje te weten dat me vooral high maakt.. dat heb ik toch liever.
Even praatje maken met de dealer, deze weten meestal wel welke indica, sativa of hybrides zijn. Jouw keus zou dus voornamelijk gaan naar een sativa oftewel iets waar je lekker high van wordt ipv stoned.
Mijn persoonlijke favorieten zijn momenteel: Big Buddha Cheese, Super Jack en af en toe Sour Diesel. Voornamelijk fruitige haze dus, Sour Diesel is dit niet maar wel lekker en sterk
Elfquest schreef:Ik blow echt heel zelden, dus het maakt me niet zoveel uit. Ik word toch overal echt enorm stoned van. Het zou wel fijn zijn om een wietje te weten dat me vooral high maakt.. dat heb ik toch liever.
Devil Fish schreef:Verder vind ik NY Diesel (maar vind ik nu nergens)
Petrovic schreef:Zwarte afghaasne hasj.
Lex Talionis schreef:Dat vind ik zo lastig te zeggen bij wiet he. Soms heb ik bij de ene shop een goddelijk lekkere shiva maar is ie bij de volgende shop weer niet te roken en dat geldt eigk voor alle soorten.
Elfquest schreef:segfault schreef:Elfquest schreef:Ik blow echt heel zelden, dus het maakt me niet zoveel uit. Ik word toch overal echt enorm stoned van. Het zou wel fijn zijn om een wietje te weten dat me vooral high maakt.. dat heb ik toch liever.
Even praatje maken met de dealer, deze weten meestal wel welke indica, sativa of hybrides zijn. Jouw keus zou dus voornamelijk gaan naar een sativa oftewel iets waar je lekker high van wordt ipv stoned.
Mijn persoonlijke favorieten zijn momenteel: Big Buddha Cheese, Super Jack en af en toe Sour Diesel. Voornamelijk fruitige haze dus, Sour Diesel is dit niet maar wel lekker en sterk
Thanks! Ga ik eens achteraan, al heb ik begrepen dat je van hasj eerder high wordt dan van wiet?
Dopamientje schreef:Devil Fish schreef:Verder vind ik NY Diesel (maar vind ik nu nergens)
Ik wil geen reclame maken voor die kutshop, maar bij de Purple Rain in Breda verkopen ze die, volgens mij voor 8 of 10 euro de gram.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Devil Fish schreef:Dopamientje schreef:Devil Fish schreef:Verder vind ik NY Diesel (maar vind ik nu nergens)
Ik wil geen reclame maken voor die kutshop, maar bij de Purple Rain in Breda verkopen ze die, volgens mij voor 8 of 10 euro de gram.
FUUU I like it there Maareh, haal daar tegenwoordig altijd amnesia omdat ik geen zin heb om iedere keer te vragen of er al weer NY Diesel is. Ze hebben hem daar niet altijd heb ik gemerkt.
Kosten allebei 11 euro trouwens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten