Azymuth schreef:Als je je wiet(afval) niet goed genoeg door je zeef haalt krijg je een soort van groen poeder, dat je nog wel een beetje kan persen, een soort mislukte hasj dus, bedoel je dit? Het smaakt niet en het werkt heel slecht
MDMC schreef:Meestal is het inderdaad Hasj geperst uit knipafval! Vandaar de groene kleur. Betekend overigens niet dat je er niet stoned van kan worden.. Maar lekker is inderdaad anders..
MDMC schreef:Meestal is het inderdaad Hasj geperst uit knipafval! Vandaar de groene kleur. Betekend overigens niet dat je er niet stoned van kan worden.. Maar lekker is inderdaad anders..
SjaakT schreef:En hoe is de smaak en het effect van deze 'lichtbruingroene' hasj?
Peptalk schreef:MDMC schreef:Meestal is het inderdaad Hasj geperst uit knipafval! Vandaar de groene kleur. Betekend overigens niet dat je er niet stoned van kan worden.. Maar lekker is inderdaad anders..
Heb zelf ervaring met het maken van hasj uit knipafval, en daar hoort echt geen groene hasj vanaf te komen hoor.
Groene hasj krijg je wanneer je zeef niet fijn genoeg is, en er daardoor bladgroen meekomt ipv. alleen de hars kliertjes.
Zelfs die hasj is in de oven nog bruin te krijgen...
Maar daar merk je het verschil in geur en smaak ook wel duidelijk vind ik.
Peptalk schreef:Nou, beter toch!
Snap dan niet dat iemand ''adverteert' met z'n shit door te zeggen dat het groen is, terwijl dat niet het geval is.
Rookse
Bier schreef:ze zegt wel meer gekke dingen.
Peptalk schreef:Bier schreef:ze zegt wel meer gekke dingen.
Verhelderd verhaal:)
Bier schreef:Azymuth schreef:Als je je wiet(afval) niet goed genoeg door je zeef haalt krijg je een soort van groen poeder, dat je nog wel een beetje kan persen, een soort mislukte hasj dus, bedoel je dit? Het smaakt niet en het werkt heel slecht
Weet ik niet. Ik ga het vandaag of morgen een beetje kopen en proberen, ik kan het voor 4 of 5 euro per gram krijgen. Het komt inderdaad niet van de shop, maar via via... Als het niks is koop ik het gewoon niet meer, ik heb het nog niet gezien, maar kan het in ieder geval proberen natuurlijk. Het is een stuk voordeliger...
DrippTone schreef:Groene hasj is slecht gezeefde skuff, koud geperst zonder vet/olie. Kan best lekker zijn en kan ook heel potent zijn. Uiterlijk zegt niks.
herejezus schreef:Bier, kap gewoon met drugs. Diep in je hart verlang je naar iets beters..
Tripper schreef:herejezus schreef:Bier, kap gewoon met drugs. Diep in je hart verlang je naar iets beters..
naar onze lieve here Jezus?
herejezus schreef:Tripper schreef:herejezus schreef:Bier, kap gewoon met drugs. Diep in je hart verlang je naar iets beters..
naar onze lieve here Jezus?
dat gaat te ver he, ik ben geen abasiofiel vriend..
Cropp schreef:Moest je niet puur roken maar bij normale wiet doen.
Peptalk schreef:Cropp schreef:Moest je niet puur roken maar bij normale wiet doen.
Why not?
Als je het bij wiet kan gooien, kun je het ook puur roken.
Of was de smaak dan te erg??
Peptalk schreef:Haha...
Ik vind het een logische vraag.
Waarom zou je die hasj niet puur kunnen roken, terwijl het wel goed en lekker was?
Of koffie zonder suiker lekker is weet ik niet, drink het nooit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten