Azymuth schreef:Kan soms wel hard draaien met de grinder zijn, dus zou het misschien niet met een plastieken proberen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Zazuu. schreef:kaarsje helpt ook wel. Dan hoef je niet de hele tijd je aansteker erbij te houden.
snuifduif schreef:In het zakje en dan met de onderkant van de aansteker erop slaan. Als het harde hasj is brokkelt het allemaal in stukjes
Chemicalbro schreef:snuifduif schreef:In het zakje en dan met de onderkant van de aansteker erop slaan. Als het harde hasj is brokkelt het allemaal in stukjes
Dit is de beste manier. Ik pak zelf altijd een leeg glas/bierflesje of een hamer. 3/4 keer slaan en je hasj is een poedertje. Als ik een zachte hasj soort hebt leg ik hem eerst ffe in de vriezer voor ik ga hameren
voldie schreef:wat dacht je van een cruscher kopen
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Trippie schreef:Plakt alles dan niet vast in de grinder?
Die heb ik ook vaak, altijd leuk als je een middag in het zonnetje zit en even een jointje wil draaien.Peptalk schreef:Ik heb nu een hasje dat zo zacht is dat het niet eens met je vingers te doen is. Het blijft aan je vingers en binnenkant van het zakje plakken. Nachtje in de vriezer doet wonderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten