Lucy schreef:Wiet........
Hasj kan ik roken wat ik wil maar kvoel dr niks van. Dus dat rook ik alleen voor de smaak, mixje ofzow
sjonnie schreef:Lucy schreef:Wiet........
Hasj kan ik roken wat ik wil maar kvoel dr niks van. Dus dat rook ik alleen voor de smaak, mixje ofzow
Dat heb ik nou ook.. merk echt niks van hasj
T heeft ook n soort raar zeepachtig smaakje..
Geef mij maar een lekkere haze
sjonnie schreef:Lucy schreef:Wiet........
Smiley schreef:sjonnie schreef:Lucy schreef:Wiet........
Moet je duurdere hasj kopen en er meer in gooien
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Wiet. Ik rook geen sigaretten en ik vind bij een hasjjoint de tabak te veel doorsmaken.
maniac schreef:Ivo schreef:Wiet. Ik rook geen sigaretten en ik vind bij een hasjjoint de tabak te veel doorsmaken.
Waarom rook je dan niet altijd puur?
Doe ik ook, in een metalen pijpje.
En dat is zeer aan te raden vind ik zelf;D.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:maniac schreef:Ivo schreef:Wiet. Ik rook geen sigaretten en ik vind bij een hasjjoint de tabak te veel doorsmaken.
Waarom rook je dan niet altijd puur?
Doe ik ook, in een metalen pijpje.
En dat is zeer aan te raden vind ik zelf;D.
Heb ik een tijdje gedaan, met een puurpijpje en een bong, maar ik was meestal te lui om nieuwe screentjes te halen En ik heb te grote vingers en ik ben te lomp om dat wat fatsoenlijk schoon te maken. Die puurpijp zat na 5 keer vol met as en de bong is gebroken na een paar keer
maniac schreef:Ahja xD
ik doe nu echt al, een half jaar met hetzelfde screentje, en ikheb 'm vrij intensief gebruikt.
Blaas altijd alle as eruit na hem gebruikt te hebben, dan blijft ie prima schoon bij mij.
Al is dan het hele pijpje wel aan vervanging toe na een jaartje;p.
Maarja, ikheb eigenlijk maar 1x een joint gerookt en toen meteen overgestapt op puur, dus het moet je misschien gewoon liggen ofzo (:.
Cyd schreef:Je kan ipv zo'n irritant screentje ook gewoon een beetje shag gebruiken.
nina schreef:wiet, in een joint, met shag. Sigarettentabak is veels te scherp.
Roken met een puurpijp vind ik ook niks, lijkt ook altijd veel scherper te zijn.
(ik ben een watje)
taeknic schreef:Ik ga voor hasj, ik ben die lome wiet stonedheid inmiddels wel een beetje zat, ik drift doorgaans veel liever rustig weg op een lekker hasj jointje, de smaak vind ik ook veel lekkerder.
Af en toe is die suffe wiet space ook wel lekker hoor, maar ik ben er gewoon een beetje op uit gekeken.
Mixjes vind ik overigens echt verrukkelijk...
Maar ik krijg best wel zin in een jointje van dit soort topics, dus ik ga zo even lekker genieten van mijn laatste beetje Ketama.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten