Azymuth schreef:Hasj vaporiseren kan ik niets over vertellen want dat heb ik nog niet gedaan, maar een vaporizer is waarschijnlijk wel wat te duur.
Azymuth schreef:Hasj vaporiseren kan ik niets over vertellen want dat heb ik nog niet gedaan, maar een vaporizer is waarschijnlijk wel wat te duur.
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
Claviceps schreef:Als je ghetto wilt doen kun je wat hasj op stapeltje/punaise doen of iets anders. Zorg ervoor dat je hasj goed rookt, vervolgens plaats je er een glaasje over heen. Rietje erbij en je kunt door het glas op te tillen de rook op smoken
Volgens description van het clipje, de beste manier
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Ik gooi het altijd in mijn bong en dat geeft totaal geen zooi. Wel vind ik het irritant als de kooltjes nog niet helemaal zijn verbrand en het gaat roken, dat duurt bij wiet veel korter.
MDMC schreef: Iemand een idee welke hasj dit sneller wilt?
Peptalk schreef:lolnoob schreef:Ik gooi het altijd in mijn bong en dat geeft totaal geen zooi. Wel vind ik het irritant als de kooltjes nog niet helemaal zijn verbrand en het gaat roken, dat duurt bij wiet veel korter.
Kooltjes in een bong?
MDMC schreef: Iemand een idee welke hasj dit sneller wilt?
Ik zou juist voor een droge hasj gaan, geen vettige.
Een polmpje ofzo.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast