cojiro schreef:Eyo,
Ik heb gister voor het eerst sinds tijden weer eens een hasj jointje gerookt (rook normaal altijd gewoon pure wietjoints). Hasj puur roken is natuurlijk geen optie, althans niet in een joint, dus heb ik er tabak bij gegooid. Nu heb ik met een sigaret met normaal filter absoluut geen probleem, al ben ik geen vaste roker, maar zonder filter word ik altijd misselijk van tabak. Vroeger bracht ik dit altijd in verband met wiet, maar toen probeerde ik een keer puur en had ik opeens totaal geen misselijkheid.
Zo ook gisteren dus, ging eerst hartstikke lekker en toen kwam de misselijkheid opzetten, verneukte m'n high en binnen een kwartier eindigde ik met een emmer op bed. Terwijl ik de high van hasj wel enorm lekker vond. Weet iemand hoe ik hasj kan roken zonder dat daar tabak bij komt? Mixen met wiet is geen optie, want ik wil echt die hasj-high voelen en niet de wiet-loomheid erbij krijgen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Druks schreef:Partypipo schreef:
Overigens geloof ik dat hasj vs wiet hetzelfde is als mdma vs XTC... Het zijn dezelfde werkzame stoffen, dus enig verschil in werking zit tussen je oren.
Nee, dat is niet waar. Er zit verschil in percentage THC tussen wiet en hasj. Hasj bevat meestal meer THC. De balans tussen stoffen als THC, CBD, CBN, etc. bepalen de high. In hasj is de balans tussen deze stoffen anders dan in wiet. Ik meen dat in hasj meet CBD zit. Deze stof filtert de negatieve effecten van THC er uit (paranoia, misselijkheid, angsten, dat soort dingen) en daarom wordt hasj als 'veiliger en gezonder' gezien (ook ivm psychoses).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
http://www.trimbos.nl/webwinkel/productoverzicht-webwinkel/alcohol-en-drugs/af/~/media/files/inkijkexemplaren/af1148%2520thc%2520concentraties%25202012_web.ashx&cd=3&ved=0CC4QFjAC&usg=AFQjCNHkeWzWeNWQWtZW93VnNPpGLRzu4g&sig2=HOtLMW-osmpHrHLEILOoFADruks schreef:CBD waardes hangen af van welk deel je van de plant gebruikt, inderdaad. Er zit wel degelijk CBD en dergelijke in Nederlandse wiet (zie enkele rapporten/onderzoeken naar de kwaliteit van wiet). Vaak hoe vroeger de plant wordt geoogst, hoe minder CBD. En gezien alles illegaal moet gebeuren en tijd = geld, worden de planten vroeg geoogst. Maar zelfs in die wiet zit CBD.
voldie schreef:ik weet niet of je wel eens hasj gerookt hebt( moet wel) partypipo maar dan weet je ook dat het gewoon anders aanvoelt dan wiet roken
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten