Het Trimbos-instituut is een kennisinstituut. Het doet onderzoek naar geestelijke gezondheid, mentale veerkracht en verslaving. Het zet zich met kennis en innovatie actief in voor het verbeteren van de geestelijke gezondheid in Nederland en daarbuiten. Onze verworven kennis passen we toe in de praktijk van professionals in de GGZ en de verslavingszorg. Het Trimbos-instituut loopt voorop in de digitalisering van kennisontwikkeling, kennisoverdracht en de uitbreiding van hulpverlening via internet.
Wormenkrabber schreef:Van coke worden mensen wel open ja
supermario schreef:Ben razend benieuwd hoe je dit gaat aanpakken. Zelf hebben we vier zonen waarvan er twee beginnen te puberen. Alle informatie is welkom.
beloofd_land schreef:gewoon zelf met de kinderen coke snuiven, zien wat dat geeft
Druks schreef:Met coke verlies je niet perse de controle over jezelf en niet iedereen die coke gebruikt zit perse slecht in zijn vel. /zeiken
Wormenkrabber schreef:En zelf ook wil, omdat je wilt vermageren
Frozen schreef:Druks schreef:Met coke verlies je niet perse de controle over jezelf en niet iedereen die coke gebruikt zit perse slecht in zijn vel. /zeiken
Sorry, dat zijn inderdaad typische vooroordelen van iemand (ik dus) die gewoon geen zak om dit soort middelen geeft.
In mijn ogen moet je al een probleem hebben wanneer je naar dergelijke middelen grijpt, heel cliché gedacht, realiseer ik mij.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Frozen schreef:In mijn ogen moet je al een probleem hebben wanneer je naar dergelijke middelen grijpt, heel cliché gedacht, realiseer ik mij.
Frozen schreef:Sorry, dat zijn inderdaad typische vooroordelen van iemand (ik dus) die gewoon geen zak om dit soort middelen geeft.
In mijn ogen moet je al een probleem hebben wanneer je naar dergelijke middelen grijpt, heel cliché gedacht, realiseer ik mij.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pieter210 schreef:Wijze woorden allemaal op het forum
Sterkte en wijsheid met het gesprek met je dochter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten