Peptalk schreef:Volgens mij, correct me if i'm wrong, word er op dit moment (in Vlaanderen!) 1 plantje gedoogd.
Hoe dit exact zit weet ik niet.
psychotrance schreef:Persoonlijk gebruik van cannabis door meerderjarigen - tot drie gram en één plant - krijgt de laagste vervolgingsprioriteit.
Met andere woorden: er zal wel een pv worden opgesteld maar deze zal bijna altijd worden geseponeerd
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:psychotrance schreef:Persoonlijk gebruik van cannabis door meerderjarigen - tot drie gram en één plant - krijgt de laagste vervolgingsprioriteit.
Met andere woorden: er zal wel een pv worden opgesteld maar deze zal bijna altijd worden geseponeerd
Is het geen 5 gram? Ooit eens opgepakt geweest met net geen 5 gram en ze zeiden dat het gedoogd werd.
Gele Banaan schreef:Werd een keer genaaid met 6 gram ondanks dat ik zei dat het gedroogd was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten