Bloxnix schreef:Is 0.3 gram niet nogal weinig, of rook je er dan meerdere na elkaar?
OT: Gewoon lange blaadjes, tabak (shag?) inleggen, en wiet er bovenop verkruimelen
Aaltje schreef:Ik draai niet, ik rook puurpijp.
Wat is dat trouwens, je komt de laatste tijd in de chat, dan log je in en dan ga je gelijk weer weg. Waarom doe je dat?
Bloxnix schreef:Iemand logde ook een tijdje onder mijn naam in zei Aal.
Anyway.
Als ik al eens een joint rook zit er gemiddeld 0,4 gram in.
Hieruit trok ik de conclusie dat 0,3 best weinig is voor (hoogstwaarschijnlijk) allemaal grotere / breder gebouwde mensen (heeft dit eigenlijk invloed op het effect?).
Ik nam echter niet in achting dat ik hoogstwaarschijnlijk brol rook als ik blow, aangezien het via via gekocht wordt (Belg).
En als ik een joint rook, rook ik er ook gewoon 1.
Vandaar dus dat ik het nogal weinig vond, waarvoor mijn excuses.
fushizzle schreef:Aaltje schreef:Ik draai niet, ik rook puurpijp.
Wat is dat trouwens, je komt de laatste tijd in de chat, dan log je in en dan ga je gelijk weer weg. Waarom doe je dat?
ik ben nooit in de chat, en ik kom ook niet online en dan weer off.. dus weet niet wie dat is, maar ik kan je bij deze vertellen dat ik het in ieder geval niet ben
fushizzle schreef:Bloxnix schreef:Iemand logde ook een tijdje onder mijn naam in zei Aal.
Anyway.
Hieruit trok ik de conclusie dat 0,3 best weinig is voor (hoogstwaarschijnlijk) allemaal grotere / breder gebouwde mensen (heeft dit eigenlijk invloed op het effect?).
Ik nam echter niet in achting dat ik hoogstwaarschijnlijk brol rook als ik blow, aangezien het via via gekocht wordt (Belg).
in belgie hebbe ze meestal toch ook gewoon nederlandse wiet of niet?
en het leg er natuurlijk ook aan met hoeveel man je blow, om ik denk ook agezien jou leeftijd dat je ze nog rook met n groepje vriende en dan halflachend voor apengape leg, good old times
Bloxnix schreef:fushizzle schreef:Bloxnix schreef:Iemand logde ook een tijdje onder mijn naam in zei Aal.
Anyway.
in belgie hebbe ze meestal toch ook gewoon nederlandse wiet of niet?
en het leg er natuurlijk ook aan met hoeveel man je blow, om ik denk ook agezien jou leeftijd dat je ze nog rook met n groepje vriende en dan halflachend voor apengape leg, good old times
Veel wiet zal misschien wel uit Nederland komen, maar het is echt lage kwaliteit
Zelfs ik zie/merk dat
En ja, we doen meestal wel in groepje
Heb hier nu nog iets van een 0,6 gram liggen.
Ik ga deze eens verdelen over 2 joints en dan allebei oproken, hopelijk merk ik er dan wat van
Peptalk schreef:Waar haal jij je greengo als ik vragen mag?
Heb hier stand en land afgezocht naar pakjes (dus geen hele potten) en kon ze niet vinden?
I know, bestellen kan ook, maar ik steun liever de kleine zelfstandige
Peptalk schreef:Zelf wel eens wat van een dealert in Belgie gekocht (antwerpen) maar dat was van dezelfde kwaliteit als de shop. Nog iets goedkoper zelfs met 7 euro de gram.
Is het wel binnenwiet wat je hebt blownix? Of een buitenkweek?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
twizz schreef:Deze met een extra groot vloeitje , de tip maakte ik met 3verschillende tipjes , .. groen geel rood.
Zo gerold dat alle kleuren zichtbaar zijn.
maar belangrijker is de inhoud
homegrown northernlights
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten