No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Pascal schreef:Ik dacht dat je zo goed bezig was met minderen. Je vertelde nog met trots dat je dagen niet had gerookt, of slechts een half jointje.
Spijtig.
OT: Ik rook de laatste tijd weinig tot geen wiet. Maar wanneer ik dat wel doe, houd ik het meestal in het weekend. In de vakantie is dat een ander verhaal.
laidback-jack schreef:1 of 2, soms niet. Dit doe ik vanaf de zomervakantie ongeveer. Gek genoeg gaat het nu juist goed op school in tegenstelling tot vorige jaren. Ik ben gemotiveerd, doe mijn werk en rook een lekker jointje wanneer ik thuis kom. Misschien kom ik hier nog op terug dus ik klop even af ^^
Intoxication schreef:aan een jointje na je werk is evenmin niks verkeerd als een biertje na je werk!
ryder11700 schreef:met in het weekeinde uitschieters naar 5 gram of meer per dag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten