thepablo schreef:Jonge knoflook plantjes geven de zelfde geur als wiet planten raar genoeg.
dus bij ons in het boerendorpje denk ik vaak wiet te ruiken maar het kan net zo goed iets anders zijn xD
DrippTone schreef:
Er zijn meer planten die een soortgelijke geur afgeven. Ik ruik het dus ook regelmatig.
Maar @ TS, je hebt het over de geur die je ruikt als wiet wordt gerookt of over de plant zelf? Want daar zit wel een verschil in.
Flameon schreef:Blow jezelf veel?
bloxnix schreef:Nog zoiets, ik vind dat wiet en zweet een zeer verwante geur hebben!
Deviance schreef:Ik kan nooit rustig een jointje alleen roken op m'n kamer, halve huis staat binnen 3 minuten in m'n kamer te roepen dat het NAAAAAR WIIIIIIET RUIKTTTTT JAAAAA HE JE ZIT WEER TE BLOWUUUHHHHHH GEEF MAAR TOEEEEEEE.
Zit ik niet altijd op te wachten
spacelord schreef:Deviance schreef:Ik kan nooit rustig een jointje alleen roken op m'n kamer, halve huis staat binnen 3 minuten in m'n kamer te roepen dat het NAAAAAR WIIIIIIET RUIKTTTTT JAAAAA HE JE ZIT WEER TE BLOWUUUHHHHHH GEEF MAAR TOEEEEEEE.
Zit ik niet altijd op te wachten
Zeg dan gewoon: ja ik ben aan het blowen, wil je een trekje?
bloxnix schreef:Ook eens op de kermis, liep er in een parkje een gast voorbij met gewoon een joint in zijn mond, wat ik toch wel erg gewaagd vind in België in een parkje waar vrij veel mensen waren.
bloxnix schreef:Op de bus / trein heb ik het toch ook al soms voorgehad.
Vorig jaar op Gentse feesten op de bus stond er een gast voor ons die zo HARD naar wiet rook dat echt heel de bus ernaar rook.
Ook eens op de kermis, liep er in een parkje een gast voorbij met gewoon een joint in zijn mond, wat ik toch wel erg gewaagd vind in België in een parkje waar vrij veel mensen waren.
Maarja, ik krijg echt spontaan een gigantische bigsmile op mijn mond als ik het ruik.
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten