Einstein schreef:Gisteravond de Catweazle in Tiel, die al dicht bleek te zijn
Beken je nu een inbraak?
Einstein schreef:Gisteravond de Catweazle in Tiel, die al dicht bleek te zijn
Peptalk schreef:Wanneer ik echt goedkope wiet zie, gaat er bij mij gewoon een belletje.
Daar moet een addertje onder't gras zitten.
Vuvuzela Haze schreef:Einstein schreef:Gisteravond de Catweazle in Tiel, die al dicht bleek te zijn
Beken je nu een inbraak?
crasco schreef:ik reed gisteren naar breda majestic komt die leverancier of wat dan ook die net binnen ging leveren naar mij en zegt ik kan je goedkoper aan 100gr helpen.
om een lang verhaal kort te maken, als je een marokaans persoon tegen komt aan een coffeeshop die zich anthony of antonio noemt wat waarschijnlijk ook zijn echte naam niet is.
en zal wel aan meerdere shops staan. doe het niet je bent je geld kwijt.
zo ben ik ook 515euro lichter geworden voor niks.
ben breda elke 2dagen aan het rond toeren om hem te vinden, en ohh wat gaat die blij zijn mij te zien als ik hem vind.
Hij zit ook vaak aan de busdepot in breda, voor de bekende weten wel waar ik bedoel.
zo dus wees niet zo goedgelovig als ik en koop gewoon in de shop. je hebt wel minder maar je hebt teminste iets voor je geld
fushizzle schreef:paar dagen geladen stoppin' GOA, ik vroeg om 3 gram super maroc voor 25 euro en die gozer achter de ballie gaf me perongelijk 2 zakjes mee..
6gram super maroc voor 25 euro
Peptalk schreef:fushizzle schreef:paar dagen geladen stoppin' GOA, ik vroeg om 3 gram super maroc voor 25 euro en die gozer achter de ballie gaf me perongelijk 2 zakjes mee..
6gram super maroc voor 25 euro
Waren het niet twee zakjes met 1,5 gram voor 12,50?
OT: Andersom in Utrecht.
Porcelain schreef:Nou, gisteren waren ze uitverkocht. Dus ik hoop voor je dat er morgen weer wat is.
fushizzle schreef:leidse plein,
2 gram amnessia, 1 gram king hassan en n grammetje maroc ice-o-lator gehaalt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten