knolselderij schreef:okee dan wel inderdaad.
voor de Eindhovenaren.... wat vinden jullie de beste shop en de beste wiet/hasj?
HTID schreef:knolselderij schreef:okee dan wel inderdaad.
voor de Eindhovenaren.... wat vinden jullie de beste shop en de beste wiet/hasj?
De Haze en Citral van de Pink vind ik goed te roken, verder nog geen wiet in Eindhoven gevonden die ik echt nice vind. Waar ga jij heen dan dat je de Pink kut vindt? Ik woon hier nog maar net dus ben verder nog niet naar veel shops geweest.
knolselderij schreef:HTID schreef:knolselderij schreef:okee dan wel inderdaad.
De Haze en Citral van de Pink vind ik goed te roken, verder nog geen wiet in Eindhoven gevonden die ik echt nice vind. Waar ga jij heen dan dat je de Pink kut vindt? Ik woon hier nog maar net dus ben verder nog niet naar veel shops geweest.
ik woon er ook nog maar net daarom ben ik ook nog n beetje zoekende, maar de apotheek en Sinbad.
De pink is wel goed maar duur
Einstein schreef:Bordeaux Rood en Andersom in Uteregg
Cropp schreef:Ik ben gister in de Upstairs geweest, ook op stratum.
Lekkere wiet, vol zakje. En een mooi donker meisje met een bos met krullen achter de toonbank
Doc schreef:in arnhem is ook een upstairs
originele naam, je moet zeker de trap op daar?
wietsmoker schreef:Speakeasy in Arnhem.
Ze verkopen kruimels voor 3,- de gram, en afghaan en ketama voor de prijs van 5,- à 6,-.
In die hoeveelheden verkopen ze ook (minimaal 3,-).
Fijn dat ze nog op de kleintjes letten.
De shop is wel erg klein en het zit er niet echt chill, maar de goeie soortjes zijn van prima kwaliteit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten