Peptalk schreef:Beetje raar alleen als er 5 ´Nederlanders´ binnen stappen die heel de tijd amai, gij en andere belgse (of franse) taal uitslaan..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Peptalk schreef:Beetje raar alleen als er 5 ´Nederlanders´ binnen stappen die heel de tijd amai, gij en andere belgse (of franse) taal uitslaan..
Heerlijk hoe élke Nederlander die ik ken "amai" als voorbeeld gebruikt, maar geen enkele Belg die ik ken gebruikt het woord.
FC De Kampioenen is het voor ons aan het verneuken
Ivo schreef:Peptalk schreef:Beetje raar alleen als er 5 ´Nederlanders´ binnen stappen die heel de tijd amai, gij en andere belgse (of franse) taal uitslaan..
Heerlijk hoe élke Nederlander die ik ken "amai" als voorbeeld gebruikt, maar geen enkele Belg die ik ken gebruikt het woord.
FC De Kampioenen is het voor ons aan het verneuken
beanhead schreef: opstelten ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft en dan kom ik alsnog je bek volschijten
Cropp schreef:beanhead schreef: opstelten ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft en dan kom ik alsnog je bek volschijten
Om een pasje van 5 euro?
Ik beloof plechtig aan Opstelden dat ik er geen joint minder door ga roken, wat hij ook bedenkt.
s0s schreef:Fijn, als ergens geregistreerd staat dat je
bijvoorbeeld 3 gram per dagwegrookt.doorverkoopt om van de winst meer straatweed te kopen
QFTCropp schreef:Ik beloof plechtig aan Opstelden dat ik er geen joint minder door ga roken, wat hij ook bedenkt.beanhead schreef: opstelten ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft en dan kom ik alsnog je bek volschijten
s0s schreef:Cropp schreef:beanhead schreef: opstelten ik hoop dat je langzaam en pijnlijk sterft en dan kom ik alsnog je bek volschijten
Om een pasje van 5 euro?
Ik beloof plechtig aan Opstelden dat ik er geen joint minder door ga roken, wat hij ook bedenkt.
Fijn, als ergens geregistreerd staat dat je
bijvoorbeeld 3 gram per dag wegrookt.
Cropp schreef:Daarbij komt ook nog eens het netwerken onder vrienden, als er goedkoop wiet te koop is en het is kwaliteit, dan worden er meteen een paar vrienden gebeld, met zijn allen gekocht, gaat de gram-prijs omlaag en lopen we in de praktijk dus met albert heijn tassen vol met wiet te sjouwen en ik dacht dat dat dus precies niet was wat de heren in den haag wilden.
Peptalk schreef:Cropp schreef:Daarbij komt ook nog eens het netwerken onder vrienden, als er goedkoop wiet te koop is en het is kwaliteit, dan worden er meteen een paar vrienden gebeld, met zijn allen gekocht, gaat de gram-prijs omlaag en lopen we in de praktijk dus met albert heijn tassen vol met wiet te sjouwen en ik dacht dat dat dus precies niet was wat de heren in den haag wilden.
Ondanks dat je voor 100% gelijkt hebt, wil ik wel even zeggen dat dit ook geldt als dealen.
Of je het nu gratis geeft aan je beste maat of voor 10 euro de gram aan een junk, drugs verspreiden is dealen.
Ben er eens voor gegapt, dus waarschuw je even.
Peptalk schreef:In Breda en Goes word er vanaf 1 mei met inschrijvingen gewerkt, althans dat zeggen de shopeigenaren. In Breda is hier zelfs een uitreksel van het geboorte register nodig om lid te worden van de shop. Deze is aan te vragen door te specificeren dat het om een vereniging/club gaat. Verder hoef je coffeeshop niet te vermelden.
Bij veel shops kun je nu al je naam en (fake) adres achterlaten zodat de shops kunnen bewijzen dat een max. van 2000 leden per shop niet haalbaar is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten