Tripomaniac schreef:Ik zou me eerder zorgen maken om wat voor een persoon die dealer is..
Politie kan je volgensmij alleen wat maken wanneer de transactie is gedaan. Heb je deze dealer via openbaar internet of anoniem gevonden?
onasaget schreef:Ja inderdaad Monologic, ik zit er al de hele avond over na te denken en ben tot de conclusie gekomen dat het het niet waard is. Nu heb ik namelijk nog een maagdelijk wit strafblad, en ik zou dat eigenlijk héél graag zo houden.
Wat me ook paranoïde maakt is dat hij afgesproken heeft bij de ingang van een drukbezocht museum. Daar ga je toch niet echt drugs gaan staan dealen lijkt mij?
Ik zal even op mijn tanden moeten bijten en vroeg of laat kom ik nog wel es iemand tegen via werk of wat dan ook en raak ik zo wel terug aan wiet.
Fool schreef:onasaget schreef:Ja inderdaad Monologic, ik zit er al de hele avond over na te denken en ben tot de conclusie gekomen dat het het niet waard is. Nu heb ik namelijk nog een maagdelijk wit strafblad, en ik zou dat eigenlijk héél graag zo houden.
Wat me ook paranoïde maakt is dat hij afgesproken heeft bij de ingang van een drukbezocht museum. Daar ga je toch niet echt drugs gaan staan dealen lijkt mij?
Ik zal even op mijn tanden moeten bijten en vroeg of laat kom ik nog wel es iemand tegen via werk of wat dan ook en raak ik zo wel terug aan wiet.
In een beetje drukke locatie val je toch juist niet op, mensen lijken wel blind te zijn op straat, alleen maar bezig met hun eigen gedachtegangen. Ik kan me haast niet voorstellen dat de politie voor zulke hoeveelheden actief mensen gaat vervolgen.
Trippie schreef:Gebruikers gaan opsporen door undercover agenten in te zetten is iets waar je absoluut geen schrik voor moet hebben. Als er al geld zou zijn om zo'n dingen te financieren zou er toch echt wel omhoog gewerkt worden.
Je kan je beter zorgen maken ofdat je niet gaan worden afgeript. Wie weet spreekt die wel op zo'n drukke plaats af zodat je de goederen niet kan controleren omdat je alles zsm moet wegsteken.
wakkerdier schreef:Wegens een aantal nare akkefietjes in het verleden ga ik tegenwoordig altijd met 2 man. In het verleden ben ik wel eens geript en het is geen pretje als dat je overkomt.
Voordat ik naar binnen ga spreek ik met vrienden af wat ze moeten doen als ik binnen een bepaald tijdsbestek nog niet terug ben (10 à 15 minuten). Als ik binnen deze tijd niet terug ben word ik gebeld, als ik dan mijn telefoon niet opneem gaan mijn vrienden van het ergste uit en stormen ze met geladen wapens het huis binnen.
Gelukkig is dit nooit voorgekomen, maar als de nood hoog is moet je altijd een plan B hebben. Niet elke dealer heeft het beste met je voort.
Eko schreef:Ach, die paranoia is overdreven. Ik denk dat een dealer vlugge bang moet zijn dat z'n potentiële klant een agent is dan omgekeerd. Als klant die il kopen, hebt ge nog niks in bezit en in feite dus ook niet strafbaar, omgekeerd natuurlijk wel.
Die dealer is maar een mens, zoals gezegd: gewoon afspreken op een plek die voor u beiden comfortabel is, hij zal wel snappen dat ge zenuwachtig bent.
Fool schreef:In Nederland mag de politie in ieder geval niet uitlokken, weet niet hoe dit precies in België zit?
Daarbij, zelfs al mocht je gepakt worden, ze zullen je echt niet in één of andere donkere kerker gooien...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten