Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

kotsen door wiet en misselijk

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Odynn » do mei 28, 2015 7:23 pm

Ik rook nog wel vaak met wat vrienden wiet, en toen ik er mee begon vond ik t vet chill enzo. en toen na een tijdje begon t ja vies te worden . Elke keer als ik had gebruikt voelde ik me erg raar en heel erg misselijk en zei ik ook steeds tegen mn vrienden zovan "wacht ff zitten" omdat ik me zo erg als stront voelde. Ik ben toen een heletijd gestopt zon 2 maanden , En laatst ben ik weer begonnen met wiet te gebruiken. En vorige week gingen we dus even eentje roken buiten. Toen voelde ik me even vet relaxt en ben ik maar even gaan zitten even reggae luisteren even chillen. Toen 10 min daarna liepen we maar terug naar onze fietsen en mn benen begonnen te tintelen alsof ze sliepen dit was even vet chill weer enzo en toen even later werd ik zo moe en kon ik amper meer lopen dit was vet vreemd. Ik had ook nog goed gegeten voor t gebruk. Dus we liepen zo en we gingen nog even wat eten en drinken even chillen zon 15 min en daarna voelde ik me zo erg ziek. ik ging op de grond zitten tegen een muurtje en ineens moest ik kotsen. En t kotsen deed zon pijn. En dus ben ik maar naar huis gegaan zon 2 dagen echt ziek geweest en toen niet meer. Maar dus we smoken nu nog met vrienden enzo maar elke keer als ik bijvoorbeeld naast iemand zit die een joint vast heb begin ik me weer zo erg ziek te voelen zoals toen. Ik krijg meteen kots gevoelen en dit vind ik echt kut. heeft iemand anders dit ook welles gehad ofzo? en komt het misschien omdat ik na 2 maanden weer een pure big vloei joint heb gerookt? En er weer soortvan aan moet wennen?
Odynn
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do mei 28, 2015 7:10 pm

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor bonghit » do mei 28, 2015 7:33 pm

Om dat je een tijdje bent gestopt is je tolerantie naar beneden gegaan,
en dat gelijk een pure joint is wel heftig hoor.
Zou eerst maar eens een bijv halfve gewone joint roken met bij p.p niet gelijk amnesia ofzo
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Odynn » do mei 28, 2015 10:33 pm

bonghit schreef:Om dat je een tijdje bent gestopt is je tolerantie naar beneden gegaan,
en dat gelijk een pure joint is wel heftig hoor.
Zou eerst maar eens een bijv halfve gewone joint roken met bij p.p niet gelijk amnesia ofzo

Ja daar ligt t wss wel aan, bedankt voor je reactie man
Odynn
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do mei 28, 2015 7:10 pm

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Partypipo » do mei 28, 2015 11:47 pm

Ik word makkelijk misselijk wanneer er tabak bij zit: ik rook normaal niet. En van pure wiet heb ik 2 of 3 hijsjes nodig en dan ben ik al zo super stoned. Als je het vaker doet zou je tolerantie op kunnen bouwen en meer kunnen hebben. Maar je hoeft die joint niet te doen hè... Als je er iedere keer ziek van wordt kan je het ook gewoon laten liggen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Hond » vr mei 29, 2015 1:18 am

Tja dat is wiet.

Ben ook tijdje gestopt, na 4 maanden stoppen weer begonnen.
1e 3 dagen ofzo waren gewoon zwaar stoned ( niet fijn, hartkloppingen enz ) het word pas echt chill bij een beetje tolerantie vind ik.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor gachiBASS » vr mei 29, 2015 3:16 am

Blowen is voor negers
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Rudolph » vr mei 29, 2015 6:47 am

Prinses Preksie schreef:Blowen is voor negers

E swa
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Claviceps » vr mei 29, 2015 8:40 pm

Wat je beschrijft klinkt als een te hoge dosering THC. Bibberen, misselijkheid, koud voelen, snelle hartslag en overgeven zijn allemaal symptomen van een te hoge dosering. Een pure joint met wiet hoog in THC gehalte (b.v. haze of kush) nadat je een lange pauze hebt genomen is dan ook geen goed idee. Uit je post heb ik de indruk dat jullie die joint binnen een vrij korte periode hebben opgerookt. Over het algemeen duurt het ergens tussen de 5-30 minuten voordat de effecten van THC zich volledig manifesteren. Ik vermoed dus dat je binnen korte periode teveel hebt binnen gekregen dat na enige tijd flink insloeg. Dat je twee dagen erna ziek bent geweest kan ik niet direct verklaren.

Dat je erna overgeefneigingen kreeg toen je het weer rook vind ik op zich niet zo apart. Waarschijnlijk heb je onbewust een associatie gemaakt tussen de vervelende ervaring en de geur van cannabis. Eigenlijk een soortgelijke situatie aan teveel alcohol drinken en vervolgens overgeefneigingen krijgen als je hetzelfde drankje weer ruikt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: kotsen door wiet en misselijk

Berichtdoor Mekkiemek » do okt 27, 2016 4:08 pm

Het kan veel oorzaken hebben
zoals:

Een Bad Trip
Onstabiel lichaam (beginnend ziek)
Van warm naar koude omgeving (eventuele rillingen)
Pure joint ( veel te veel thc na 2 maanden)
Tabak (andere tabak dan gewent)

Je moet er achteraf niet te veel aan denken, dat kan best moeilijk zijn omdat het meteen de "Eerste keer" gebeurt.
Ik heb het zelf vorige week een bad trip gehad van een normale Haze. Ook al blow je lang of kort het effect kan elke keer anders zijn bvb. Door de dingen die hier boven staan. En als tip , probeer eens hasj als wiet niet bevalt. En dat is anderom ook zo. Groetjez Smoking.brings.Smile
Mekkiemek
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do okt 27, 2016 3:57 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner