Poseidon schreef:De motivatie is er wel als ik de pijp leeggerookt heb maar in beweging komen is er meestal niet meer bij.
Heb ook ernstige twijfels over de mogelijkheden om stoned de kampioenschappen kruisboogschieten te kunnen winnen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
KetaFleta schreef:Er zijn overlaatst een paar onderzoeken gedaan over cannabis.
En die hebben bewezen dat cannabis gebruikers minder kans op longkanker hebben(als ze niet roken, telt voor mij dus al niet mee )
En dat een jointje of 2 per dag geen effect op je hersenen heeft.
Blijven smoren is de boodschap dus
KetaFleta schreef:En dat een jointje of 2 per dag geen effect op je hersenen heeft.
Peptalk schreef:Bij mij niet hoor.
Wanneer ik stoned op de bank lig ben ik echt een luxe paardje.
Vaak genoeg keur ik dan een film af op beeldkwaliteit, vind ik specifiek drinken niet lekker genoeg of wil ik de temperatuur op de graad nauwkeurig hebben zodat het precies aangenaam genoeg is.
Hazer2012 schreef:Ik rook dag en nacht, zowel tijdens het werk als prive. Na een tijdje word je ook nietmeer stoned ookal rook je amnesia ofzo, gewoon rustig en simpel
snuifduif schreef:Hazer2012 schreef:Ik rook dag en nacht, zowel tijdens het werk als prive. Na een tijdje word je ook nietmeer stoned ookal rook je amnesia ofzo, gewoon rustig en simpel
Madcat schreef:De lekkerste joint is die na dat alles klaar is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten