Ahote schreef:dikke blunt met 2.1 g skunk
toch niet alleen een blund aan het roken?
Ahote schreef:dikke blunt met 2.1 g skunk
Ahote schreef:nee dat was met 2![]()
maar voorbije 2 dage wel schandalig veel gesmoort
Druks schreef:Lina schreef:Nog geen, al wil ik binnenkort wel ff een jointje roken. Gewoon omdat het kan en ik best nieuwsgierig ben. Nou ben ik alleen geen 'fan' van roken, maar goed dat neem ik maar voor lief.
Ik word eigenlijk wel een tikkie dizzy van al die namen, die mij weinig zeggen, dus voor een eerste keer zou ik echt niet weten wat ik wil. Aangezien ik niet knetterstoned wil zijn, dacht ik misschien maar eens te beginnen met een hasj jointje? Zelf nog nooit eerder een coffeeshop binnengelopen dus dit alleen al vind spannend![]()
Tips zijn welkom, graag met onderbouweing
Als het even kan zou ik de sativa soortjes ontwijken als je het voor het eerst gaat blowen.
Je hebt (ruw gezegd) 2 verschillende wiet planten: sativa en indica. Sativa is meer een head high waar je sneller in paniek kan raken. Indica is meer een body high en wat rustiger in het hoofd. De meeste wiet soorten zijn een kruising tussen een indica en een sativa plant. Als je een goeie shop hebt kunnen ze je vertellen welken wiet soorten meer indica of sativa is.
Uit mijn hoofd zijn de haze wietjes meer sativa en de kush soorten meer indica.
Als je niet wilt roken met tabak kan je het ook vanuit een puurpijp roken maar dan is de dosering lastiger. Als je wiet verwerkt in een space cake hoef je natuurlijk helemaal niet te roken maar dosering is dan helemaal giswerk en je bent veeeeel langer high. De high die een space cake geeft is wel errug lekkur.
ParadijsVogel schreef:Op Kockar moet je niet te veel letten, weer zo iemand die zich zelf weer net iets te stoer vindt. Als je Amsterdam in gedachten had om wat te roken, vermijd dan de grote shops. Greenhouse, Dampkring, Bulldog, gewoon niet doen. Bij Greenhouse is de service sowieso al om te huilen en is het erg druk, bij Dampkring en bulldog is het gewoon druk.
Zoek een lekker rustige shop uit en laat je informeren.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Enya schreef:Een zak bubblegum heette dat geloof ik, van de reggae muffin in Groningen. Koste mij welgeteld 15,- hele euro's!! Maar het bezorgde mij een leuke high gisteravond
Albert Einstein schreef:
Enya schreef:Reggae muffin. Kun je tenminste pinnen. De clown beginnen vanaf 9,- euro, reggae muffin van 5,-. Ze hebben daar hasj, wiet, voorgedraaide joints & tafels waar jij je joint kan rollen om hem vervolgens in het openbare buitenlucht leeg te trekken.
Enya schreef:Reggae muffin. Kun je tenminste pinnen. De clown beginnen vanaf 9,- euro, reggae muffin van 5,-. Ze hebben daar hasj, wiet, voorgedraaide joints & tafels waar jij je joint kan rollen om hem vervolgens in het openbare buitenlucht leeg te trekken.
Albert Einstein schreef:
Gele Banaan schreef:Enya schreef:Reggae muffin. Kun je tenminste pinnen. De clown beginnen vanaf 9,- euro, reggae muffin van 5,-. Ze hebben daar hasj, wiet, voorgedraaide joints & tafels waar jij je joint kan rollen om hem vervolgens in het openbare buitenlucht leeg te trekken.
ik stoot mijn kop altijd als ik daar naar binnenga
Albert Einstein schreef:
Einstein schreef:Jack Herrer
Pieter210 schreef:Gele Banaan schreef:Enya schreef:Reggae muffin. Kun je tenminste pinnen. De clown beginnen vanaf 9,- euro, reggae muffin van 5,-. Ze hebben daar hasj, wiet, voorgedraaide joints & tafels waar jij je joint kan rollen om hem vervolgens in het openbare buitenlucht leeg te trekken.
ik stoot mijn kop altijd als ik daar naar binnenga
Waar haal jij je wiet altijd?
Azymuth schreef:Master guapo hasj van El Guapo met een lekker buitenwietje
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Snow Ryder, eigen kweek
Ivo schreef:White Widow
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast