Laat ik maar meteen ter zake komen. Heb een probleem waar ik toch wel even mee zit. Ik rook al een tijdje wiet, laten we zeggen 4 jaar, maar 2 jaar wel veel.(ben 19 jaar) 4 op een dag afwisselend 6 tot 1. Is heel lang goed gegaan. Dit was op een dag anders. een half jaar geleden op een zonnige dag in de tuin, bedachten mijn vriend en ik om de dag maar weer is te beginnen met
een jointje. Alles ging goed tot we een diep gesprek kregen over het menselijk hart. Je weet hoe dat gaat die diepgaande gesprekken over het universum en hoe alles kan blabla. Toen we het daar dus over hadden, dacht ik zo erg over het hart na dat ik mezelf helemaal gek maakte, waardoor ik een badtrip kreeg. Niet zomaar een. Ik hoorde niks meer en ik zag niks meer. Na veel suiker ging het allemaal weer goed. Maar nu komt het probleem: dit gebeurde steeds vaker en heftiger terwijl ik daarvoor best veel rookte zonder moeite. Nu elke keer na een paar hijsjes en ik mezelf weer gek begin te maken, ga ik niks meer zien, dof horen, intentse hartkloppingen alsof het een hart aanval is, ik val neer omdat ik geen evenwicht meer heb. Ohja en alsof het niet erger kan zweet ik me eigen dood. Nu ga ik als ik het op voel komen meteen onder de koude douche staan en dan gaat het meestal wel weg. Ik rook nu in totaal
Soms een jointje per week. Maar het gekke is, als ik xtc heb gebruikt of MDMA dan kan ik er over heel de avond met ze 2 wel 6 op. Als ik gedronken heb, lukt 1 ook prima. Maar ben ik nuchter dan gaat alles fout. Ik durf het bijna nooit meer, alleen als ik er een beetje het gevoel bij heb dat het kan ( ook al klopt dit dus niet altijd ). Ik weet niet of mensen nog op dit forum zitten, maar kan iemand me uitleggen wat dit betekent en waarom ik dit heb.
Kusjes
RozeDomino