Aaltje schreef:Kip!
Gele Banaan schreef:Aaltje schreef:Kip!
Ik vind nu dat mods moeten gaan ingrijpen. Die flikkerige aal (die vroeger ook veel gepest werd) werkt hier weer stiekum aan zijn postcount. Zonder ook maar iets toe te voegen.
Upsetter schreef:
Gele Banaan schreef:Ik vind nu dat mods moeten gaan ingrijpen. Die flikkerige aal (die vroeger ook veel gepest werd) werkt hier weer stiekum aan zijn postcount. Zonder ook maar iets toe te voegen.
Dr.Gonzo schreef:Gele Banaan schreef:Ik vind nu dat mods moeten gaan ingrijpen. Die flikkerige aal (die vroeger ook veel gepest werd) werkt hier weer stiekum aan zijn postcount. Zonder ook maar iets toe te voegen.
Homo
O.t.
Bruine M&M's, loads of it..
Gele Banaan schreef:Dr.Gonzo schreef:Gele Banaan schreef:Ik vind nu dat mods moeten gaan ingrijpen. Die flikkerige aal (die vroeger ook veel gepest werd) werkt hier weer stiekum aan zijn postcount. Zonder ook maar iets toe te voegen.
Homo
O.t.
Bruine M&M's, loads of it..
Op jou reageer ik helemaal niet meer stuk onbenul. Jij bent niks waard.
Dr.Gonzo schreef:Gele Banaan schreef:Op jou reageer ik helemaal niet meer stuk onbenul. Jij bent niks waard.
En toch reageer je...
bloxnix schreef:Pascal schreef:Aaltje schreef:Bonghit wil je effe de topicnaam veranderen naar post hier als je de Munchies hebt, of post hier als je de Noms hebt. Ik vind vreetkick zo asociaal en onpoëtisch.
Of op z'n Vlaams: boefkicks'ke.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten