Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
The Dude schreef:Ik had het ook, toen ik nog jonger was kon ik dikke joints silver haze roken en dan 2 uur lang een lachkick hebben. Maar als ik dat nu doe word ik helemaal gek. Ik ben een tijdje gestopt en toen weer begonnen met lichte wietjes/hasj. Ik denk dat als je niet wilt stoppen gewoon lichte (buiten)wiet of lichte hasj roken het beste is. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik overdreven zelfbewust ben en de wiet dat nog meer versterkt ofzo.
Pascal schreef:Bij sommige mensen kan wiet verkeerd lopen. Al bij het begin van gebruik, of pas na verloop van tijd. Als je het risico niet wilt lopen kan ik je JWH-018 aanraden. Dat zie je wel vaker bij mensen die paranoïde worden van wiet, maar toch graag (een) high/stoned willen bereiken/worden.
Natuurlijk heb je dan niet de heerlijke smaak van wiet die ook geapprecieerd wordt, maar wel het effect.
Pascal schreef:Bij sommige mensen kan wiet verkeerd lopen. Al bij het begin van gebruik, of pas na verloop van tijd. Als je het risico niet wilt lopen kan ik je JWH-018 aanraden. Dat zie je wel vaker bij mensen die paranoïde worden van wiet, maar toch graag (een) high/stoned willen bereiken/worden.
Natuurlijk heb je dan niet de heerlijke smaak van wiet die ook geapprecieerd wordt, maar wel het effect.
herejezus schreef:ik heb een zwak buitenwietje gevonden, waarmee ik voornamelijk een enorme bodyhigh mee ervaar. misschien moet je opzoek gaan naar de wat makkelijkere soorten? ik kan namelijk ook raar worden wiet; achtervolgingswaanzin, nare beelden die door mijn kop flitsen, rare gedachtes, je gaat heel erg op jezelf letten, je denkt dat heel de wereld naar je kijkt....
Saikedellik schreef:Klopt, helaas worden coffeeshop-soortjes tegenwoordig puur gekweekt op THC, en is er vrijwel nooit meer CBD in te vinden. Kweek je echter een mooi buitenwietje, dan zit hier vaak nog wel CBD in. Vaak een stuk chillere "high", en idd minder kans op psychoses.
Saikedellik schreef:Klopt, helaas worden coffeeshop-soortjes tegenwoordig puur gekweekt op THC, en is er vrijwel nooit meer CBD in te vinden. Kweek je echter een mooi buitenwietje, dan zit hier vaak nog wel CBD in. Vaak een stuk chillere "high", en idd minder kans op psychoses.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten