Jamess schreef:Lekkere advertentie man ;\
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Bal0en schreef:De wietpas gaat waarschijnlijk niet door omdat het kabinet gevallen is
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Bal0en schreef:De wietpas gaat waarschijnlijk niet door omdat het kabinet gevallen is
Bron?
Peptalk schreef:In Breda beginnen de dealers al flink te hosselen hoor.
Ben er elke week een paar dagen, nog nooit aangesproken.
Afgelopen weekend zo'n 5-6 keer of ik wilde wilde kopen, want de shops zouden zogenaamd dicht zijn/gaan.
Was ik erg blij om, als zulk soort figuren nou flink de kop op zetten zal de wietpas snel weer verdwijnen i quess.
alertafa schreef:Advertentie ziet er niet egt ''pro wiet'' uit. Voor de rest wel interessant denk ik. Welke post? En wanneer?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Pascal schreef:Dione schreef:Bal0en schreef:De wietpas gaat waarschijnlijk niet door omdat het kabinet gevallen is
Bron?
Zoals Wilders, (alhoewel ik die grotendeels haat) ,al uitlegde gaat dit kabinet zeker vallen. Het is even overleven, misschien. Het is maar hopen dat er een goed, en daadwerkelijk liberaal kabinet komt uit de volgende verkiezeingen. Of Wilders aan de macht komt betwijfel ik, en als dat zo is; diep- en dieptriest.
Ik ben echt heel benieuwd naar het volgende kabinet. Alhoewel ik zelf nog niet mag stemmen geef ik natuurlijk wel over mijn toekomst en mogelijkheden die ik later wel of niet kan hebben. Ik zou natuurlijk niet als geregistreerd drugsgebruiker willen staan, nooit niet.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Bal0en schreef:Ik verwacht dat een nieuw kabinet dit wel zal terugdraaien; het is gewoon niet haalbaar.
viewtopic.php?f=9&t=5857Dione schreef:Bal0en schreef:De wietpas gaat waarschijnlijk niet door omdat het kabinet gevallen is
Bron?
Dione schreef: Dus vandaar dat ik me af vraag waar Bal0en het vandaan haalt dat de pas er waarschijnlijk niet komt. Pure hoop gok ik?
HTID schreef:Bal0en schreef:Ik verwacht dat een nieuw kabinet dit wel zal terugdraaien; het is gewoon niet haalbaar.
We leven hier in nederland. Een land dat het volledige bevolkingsregister cadeau deed aan de duitsers in WO2. Door onze registratiedrift zijn 75% van de joden in nederland vermoord.
Daarbij zijn wij ook het enige europese land dat vingerafdrukken in een database opslaat. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees dat je naief bent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten