Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Puurpijpjes Gent/Brussel

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor PaarseVoet » do jan 26, 2012 7:32 pm

Hallo iedereen :)

sinds gisteren ben ik gestopt met aan het tempo te smoren zoals ik hiervoor deed ,vooral als ik niets te doen had en merk het verschil zelfs al na vandaag niet gesmoord te hebben.

Een joint roken was niet echt genot meer, eerder gewoonte en wil ook overschakelen - ik stop niet volledig - naar puur roken voor de smaak, zodat ik weer echt van cannabis kan genieten (smoorde soms zoveel dat ik verschil in soortjes niet kon herkennen

natuurlijk geen pure joints want dan heeft het niet echt veel zin dat ik mijn tempo minder natuurlijk :p Maar ben op zoek naar een goede puurpijp dat ik kan gebruiken voor hasj en wiet. Dat mag wat kosten maar het is dus bedoeld as 'vaste' pijp, zo geen plastieken geval

Weet iemand waar ik winkels kan vinden regio Gent en Brussel die zeer goede smoke-accessoires verkopen ?

alvast bedankt =)

ps : kan helaas niet bestellen op internet, woon nog thuis en mijn ouders zullen et niet zo tof vinden wanneer er opeens een pijpje in de bus ligt :p
Avatar gebruiker
PaarseVoet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 3:40 am

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Ketalar » do jan 26, 2012 7:41 pm

Ik heb al mijn pijpjes/bongs gekregen van liefjes indertijd :love: :love:. Maargoed, ja in Gent is er wel een winkeltje in de langemuntstraat waar je smoke-accescoires kunt kopen ( weegschaaltjes, zakjes, bongs, crunchers etc). Rechtover de Cream en die graffiti winkel Toikyo of hoe je het ook schrijft.
Laatst bijgewerkt door Ketalar op do jan 26, 2012 7:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Ketalar » do jan 26, 2012 7:42 pm

Met een beetje geduld kun je echt prachtexemplaren (pijpjes; bongs, grinders etc) spotgoedkoop op de kop tikken op Reggea Geel en Dour trouwens :love: goedkoper dan internet waren ze toen.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor PaarseVoet » do jan 26, 2012 7:47 pm

Ik heb me op dour zo een roldoosje gekocht voor 3 euro, beste festivalkoop ooit :p

enorm handig om mee te pakken in men rugzak en scheelt enorm wat tijd om te rollen, zeker met wat er in mijn broekzakken altijd zit (als ik strontzat ben kan het soms wel ff duren eer ik al mijn rolgerief bij mekaar heb :p )
Avatar gebruiker
PaarseVoet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 3:40 am

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Vuvuzela Haze » do jan 26, 2012 8:58 pm

In Gent vlakbij de Vooruit de Walpoortstraat daar heb je een zaakje met veeel pijpjes grinders etc. etc. En nachtwinkels hebben ook veel zooi. Heb zelf m'n grinder van een nachtwinkel.
Niets is het ergste wat je kan overkomen.
Avatar gebruiker
Vuvuzela Haze
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 106
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:12 am

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Ivo » vr jan 27, 2012 12:54 pm

NorthernLightBE schreef:Ik heb al mijn pijpjes/bongs gekregen van liefjes indertijd :love: :love:. Maargoed, ja in Gent is er wel een winkeltje in de langemuntstraat waar je smoke-accescoires kunt kopen ( weegschaaltjes, zakjes, bongs, crunchers etc). Rechtover de Cream en die graffiti winkel Toikyo of hoe je het ook schrijft.

Die winkel is in de Hoogpoort tegenwoordig, ze zijn een paar jaar geleden verhuisd :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor PaarseVoet » vr jan 27, 2012 5:05 pm

ait, merci voor de tips ;) volgend maandag gent is passeren

Wat raden jullie trouwens aan qua pijpje ? metaal of hout ?
Avatar gebruiker
PaarseVoet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 3:40 am

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Doc » vr jan 27, 2012 5:23 pm

Glas!

Metaal komt een hele smerige smaak aan (vind ik).

Hout is opzicht ook nog wel te doen, maar glas vind ik het meest praktisch en lekker op vele vlakken.
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Puurpijpjes Gent/Brussel

Berichtdoor Saikedellik » zo feb 12, 2012 8:16 pm

PaarseVoet schreef:Ik heb me op dour zo een roldoosje gekocht voor 3 euro, beste festivalkoop ooit :p

enorm handig om mee te pakken in men rugzak en scheelt enorm wat tijd om te rollen, zeker met wat er in mijn broekzakken altijd zit (als ik strontzat ben kan het soms wel ff duren eer ik al mijn rolgerief bij mekaar heb :p )

Nice, ik wil ook zo'n ding! :D Heeft alleen niks met puurpijpjes te maken? :P
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron