Hooi,
Tijdje geleden hier geregistreerd. Word nu toch tijd voor een topic. Ik heb gisteravond namelijk voor de tweede keer een rare reactie op wiet gehad.
De eerste keer was een week of 2 geleden, buiten in de auto na het roken van een joint (Bob Marley) ongeveer 10minuten werd ik ontzettend misselijk en kreeg het heel heet veel gezweet ook, zelfs waren er lichte veranderingen in kleur te zien en bijvoorbeeld lantarenpalen waarvan het licht viersprong zegmaar. Op het moment dat ik buiten stond werd ik ook nog eens draaierig ik moest me vastgrijpen aan een boom om niet om te vallen, ook heb ik overgegeven. Na een minuut of 10 ging het al weer stukken beter nadat ik even in de auto had gezeten met ogen dicht.
Verder eigenlijk geen last meer van gehad tot gisteren. Ik was wat eten gaan halen daarvoor nog even een joint gerookt (nortern light) al snel na het eten kreeg ik weer het zelfde gevoel als vorige keer begon met dat m'n lichaam heel warm werd en dus zweten misselijk. Ik ga naar buiten omdat ik bang was te gaan overgeven, eenmaal buiten m'n evenwicht helemaal kwijt heel even voel ik me totaal gedesoriënteerd, vervolgens begon ik te rennen z'n 10 meter daarna viel ik voorover. Ik was gaan rennen half onbewust maar omdat ik anders omgevallen was totaal verstoord evenwicht. Ik werd omhoog geholpen door een vriendin die overigens bijde keren erbij was. Gelukkig ging het toen snel beter.
Ik vraag me af of iemand zoiets wel een heeft meegemaakt of wellicht zelf zoiets heeft gehad. Overigens Blow ik al z'n 4 jaar waarvan het laatste jaar vrij veel.
Gr amnees