Waar haal je het goedkoopst een zo'n doos van 50 pakjes?
Ik woon in België, dus liefst een webshop, of en winkel in Vlaanderen of net over de grens.
Spoednick schreef:Waar haal je het goedkoopst een zo'n doos van 50 pakjes?
Ik woon in België, dus liefst een webshop, of en winkel in Vlaanderen of net over de grens.
Hebben jullie leren lezen in Nederland? Best handig hoor af en toe...
Als ik 40 euro wil betalen voor een doos ga ik wel gewoon hier om de hoek naar de supermarkt. De website van 1 van de meest commerciële toeristenshops had ik zelf ook wel kunnen opkomen.
Ik vraag het hier omdat mensen hier misschien ervaring mee hebben die ze willen uitwisselen (zo'n beetje het doel van het concept 'forum'), en omdat ik geen zin heb on een heel marktonderzoek te doen op google en 200 webshops af te zoeken naar de scherpste prijs.
Spoednick schreef:"Hier op drugsforum verwachten we dat men op enig niveau mee kan discussiëren."
LOL. Who the f are you eigenlijk? Van onder welke steen kom jij gekropen?
Ik heb even jouw posts bekeken en veel verder dan melden wat je laatste jointje was en welke shop je juist gedaan hebt kom je niet. Aan jouw 'input' kan ik niet tippen hoor, met mijn inhoudsloze posts.
Spoednick schreef:Thnx! Ik heb ineens 2 dozen besteld. Nu kom ik wel weer een jaar of 4 toe.
Koop slim kinderen!
FlashKip schreef:jeetje!
Spoednick schreef:Thnx! Ik heb ineens 2 dozen besteld. Nu kom ik wel weer een jaar of 4 toe.
Koop slim kinderen!
Upsetter schreef:FlashKip schreef:jeetje!
Ik heb je door.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten