Hallo,
ik had een paar jointjes gedraaid, maar ze niet allemaal opgerookt, dus had er 2 in m'n tas laten zitten. In 1 jointje zit nu een scheurtje. Wat kan ik nu t best doen? al het wiet en tabak eruit halen en opnieuw rollen? Graag tips.
thxxxx
ayylmao schreef:alhetde wiet en tabak eruit halen en opnieuw rollen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Wiet met tabak is zonde van je wiet
Jan Alleman schreef:Partypipo schreef:Wiet met tabak is zonde van je wiet
Weinig mensen die het snappen.
Druks schreef:JongGeleerd schreef:Druks? Partypipo? Beide manieren verneuken nog een vloeitje, dus het is niet omdat jullie skeer zijn Dan zal ik toch moeten concluderen dat ik niet kan bedenken waarom iemand het op een van jullie manieren zou doen...
Het maakt de smaak aanzienlijk minder lekker, wanneer er meer papier gebruikt wordt het zou niet een wonder zijn dat tijdens het prutsen alsnog de joint perongeluk helemaal naar den klootjens gaat...
Ja of je kan niet zo jankeuh
JongGeleerd schreef:Druks? Partypipo? Beide manieren verneuken nog een vloeitje, dus het is niet omdat jullie skeer zijn Dan zal ik toch moeten concluderen dat ik niet kan bedenken waarom iemand het op een van jullie manieren zou doen...
Vinnie schreef:JongGeleerd schreef:Druks? Partypipo? Beide manieren verneuken nog een vloeitje, dus het is niet omdat jullie skeer zijn Dan zal ik toch moeten concluderen dat ik niet kan bedenken waarom iemand het op een van jullie manieren zou doen...
Omdat stoners lui zijn en opnieuw draaien meer moeite kost als plakken
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Vinnie schreef:JongGeleerd schreef:Druks? Partypipo? Beide manieren verneuken nog een vloeitje, dus het is niet omdat jullie skeer zijn Dan zal ik toch moeten concluderen dat ik niet kan bedenken waarom iemand het op een van jullie manieren zou doen...
Omdat stoners lui zijn en opnieuw draaien meer moeite kost als plakken
Kip schreef:JongGeleerd schreef:Jij was 't niet?
Tijd om te gaan slapen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten