Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Sociale fobie door blowen?

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » wo okt 10, 2012 5:00 pm

Hallo mensen!

Ik zit met een probleempje, ik blowde 2 jaar lang elke dag, nu ben ik de laatste weken maar 2-3x per week stoned, omdat ik wou minderen omdat ik last heb van sociale fobie denk ik.

Als ik heb geblowed, dan vind ik het lastig om te praten met mensen, het liefst ontwijk ik mensen die ik vroeger goed kenden, omdat ik weet dat ik toch zenuwachtig word tijdens het gesprek en meestal weg kijk, dit heb ik af en toe ook als ik niet geblowed heb, maar als ik blow heb ik het nog erger, dan kan ik sommige mensen niet aankijken in een gesprek, maar andere weer wel, licht aan de persoon zelf.

Voorbeeld: Ik heb gister geblowed met 3 vrienden, als ik dan een gesprek heb met een vriend van mij, dan kijk ik hem heel even aan en dan kijk ik weg, en dan heb ik het gevoel alsof ik niet weet hoe ik mijn gezichtsuitdrukking moet houden als ik hem aankijk. (Als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Ik denk dat het door het blowen komt, maar wil graag wat advies en tips van mensen op dit forum.

Hoelang duurt het voordat dit weg is als ik nu stop met blowen? Wat is dit precies wat ik heb? Hoe kom ik er snel van af?

Alvast erg bedankt! :hulde:
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Ivo » wo okt 10, 2012 5:09 pm

Heel herkenbaar, maar niet zo extreem bij mij. Het duurde na 2 jaar dagelijks blowen toch wel een paar maanden voor het beter werd...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Aaltje » wo okt 10, 2012 5:33 pm

Je bent waarschijnlijk over het algemeen een vrij onzeker persoon die zich veel aantrekt van wat andere mensen van hem denken, wanneer je geblowd hebt uit dit zich in overanalyseren, doordat dat specifieke denkpatroon door het blowen versterkt wordt.

Ik weet niet hoe lang het duurt als je stopt met blowen, wat ik wel weet is dat als je met veel mate blowt, dus één keer in de twee weken het sowieso niet hoeft te gebeuren.
Probeer ook eens je dosis te verlagen, ga niet gelijk voor knetterstoned zijn.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » wo okt 10, 2012 5:53 pm

Ok ok, ik ga dan is een stuk minder blowen, gewoon 1x in de 2 weken wat je zei en dan rook ik gewoon hasj i.p.v. wiet want dat schijnt ook een stuk relaxter te zijn.

Als iemand anders nog tips of advies heeft, graag! Bedankt voor de hulp!
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Peptalk » wo okt 10, 2012 5:53 pm

Moraaltje schreef:Je bent waarschijnlijk over het algemeen een vrij onzeker persoon die zich veel aantrekt van wat andere mensen van hem denken, wanneer je geblowd hebt uit dit zich in overanalyseren, doordat dat specifieke denkpatroon door het blowen versterkt wordt.


Dit.

Ik denk dat het absoluut niet weggaat door te stoppen of minderen met blowen.
Waarschijnlijk is dat gewoon wie jij bent en word het versterkt door het blowen.

Ik zou (naast het minderen, wat altijd verstandig is) gewoon de onderliggende oorzaak aanpakken.
Probeer een assertiviteitstraining of werk op een andere manier aan je zelfbeeld.
Tijdens een gesprek nadenken over wat die andere persoon van je gezichtsuitdrukking vind of niet durven aankijken zijn wel tekenen van erg weinig zelfvertrouwen. Werk hieraan en je zult véél meer plezier en ontspanning in je leven hebben.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » wo okt 10, 2012 6:43 pm

Onzeker voel ik mezelf niet, ben altijd bezig met kleding, probeer er altijd leuk uit te zien en train al langer als een jaar in de sportschool, het is puur het sociale gedeelte bij mij.. persoonlijk denk ik dat het bij mij echt door het blowen komt..

Ik ga gewoon 1x in de 2 weken blowen en dan hasj en dan is kijken hoe het verder gaat.
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » wo okt 10, 2012 6:47 pm

Hier heb ik opzich ook wel last van, met eens iets andere beschrijving dan maar sommige delen komen wel overeen, het is nu een beetje gemindert nu ik een tijdje gestopt ben met blowen.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Shaggattack » wo okt 10, 2012 6:50 pm

Wat Moraaltje zegt. Volgensmij komt het niet door het blowen, maar versterkt blowen deze gevoelens.
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » wo okt 10, 2012 6:53 pm

Ik ben het daar niet mee eens, voordat ik regelmatig blowde had ik hier totaal geen last van, ik had er ook alleen last van als ik nuchter was, niet als ik stoned was.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » wo okt 10, 2012 7:11 pm

Moraaltje die denkt dat ik onzeker ben, ik denk persoonlijk dat ik niet onzeker ben, als ik namelijk nuchter ben dan is het veeeeel minder als dat ik stoned ben, zijn er anders tips voor mij om hierover heen te komen?
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Aaltje » wo okt 10, 2012 7:12 pm

Just a thought. Bij mij kwamen dezelfde klachten daaruit voort.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » wo okt 10, 2012 7:15 pm

Ok, dan zit ik misschien nog in de begin fase ofso, ik ga gewoon 1x per 2 weken hasj roken en dan is kijken hoe het gaat ,denk dat het dan al een stuk beter gaat!

bedankt!
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » wo okt 10, 2012 7:24 pm

Ik sprak davinci net en hij beweerde dat het een lichte vorm van een psychose was.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Wietsmoker » wo okt 10, 2012 7:56 pm

Ik heb dit ook gehad, mensen niet aan kunnen kijken door onzekerheid over jezelf. Het komt inderdaad vaker voor als je vaker stoned bent.


Jamess schreef:Ik sprak davinci net en hij beweerde dat het een lichte vorm van een psychose was.



Dat zou kunnen, ik weet niet of het zo is, maar als je doorgaat met veel blowen zou het wel eens iets erger kunnen worden. Ikzelf heb er ook al mee gezeten schreef ik, maar toendertijd (10 jaar geleden) ben ik niet gestopt. Angst en sociaal isolement kan er uit naar voren komen, dat je niet meer onder de mensen durft te komen. En laat dat nou weer leidden tot een depressie...

Gewoon iets rustiger aan, zoals je al van plan was. Sjappoo!
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo okt 10, 2012 8:25 pm

Jamess schreef:Ik sprak davinci net en hij beweerde dat het een lichte vorm van een psychose was.



:#:
Hij zou nog een slechtere dokter zijn dan die kakeltante is.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Ketalar » wo okt 10, 2012 9:05 pm

Teveel en te lang geblowd. Ik had dit ook op een bepaald moment, maar totaal niet zo extreem. Ik werd eerder in mezelf gekeerd, wat asocialer en gewoon geen zin in spreken met anderen. Ik denk dat het gewoon een kenmerk is van veel blowen voor een lange periode.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Dopamientje » do okt 11, 2012 12:32 am

Het komt gewoon door het blowen. Als ik teveel opheb wordt ik ook net een mensenschuw autistje.
Dus om dat te voorkomen blow ik gewoon niet als ik uitga of met bepaalde mensen moet praten.
Het blowen kan daarna nog wel.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Peptalk » do okt 11, 2012 9:46 am

Ookal heb je er geen last van als je niet blowt of nuchter bent, dan betekend het nog niet dat het niet in je schuilgaat.

Ik ben totaal niet onzeker, en heb ook nooit last gehad van deze symtomen.
Echter, wanneer je bezig bent met je kleding (om er leuk uit te zien) en gaat trainen in de sportschool dan ben je toch onzeker? Je werkt aan je uiterlijk omdat je nadenkt wat mensen over jou denken..
Wanneer je blowt versterkt dat die gedachten gewoon, of je er zonder te blowen wel of niet over nadenkt.

Ik ken een aantal mensen die hier last van hadden, enkel na (veel) blowen.
Alle zijn geholpen door een zelfbeeldboost, ze leiden nu een veel ontspannender leven waarbij ze dus niet (hoeven) nadenken wat andere over hun denken.
Uiterlijk is zwaar overrated, zolang je gewoon hychienisch bent hoef je verder nergenst over de peinzen. Maar dat is mijn mening.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » do okt 11, 2012 11:29 am

NorthernLightBE schreef:Teveel en te lang geblowd. Ik had dit ook op een bepaald moment, maar totaal niet zo extreem. Ik werd eerder in mezelf gekeerd, wat asocialer en gewoon geen zin in spreken met anderen. Ik denk dat het gewoon een kenmerk is van veel blowen voor een lange periode.


Dit

en


''Abstract


Social anxiety disorder (SAD) is highly comorbid with alcohol use disorders (AUDs) and cannabis dependence. However, the temporal sequencing of these disorders has not been extensively studied to determine whether SAD serves as a specific risk factor for problematic substance use. The present study examined these relationships after controlling for theoretically-relevant variables (e.g., gender, other Axis I pathology) in a longitudinal cohort over approximately 14 years. The sample was drawn from participants in the Oregon Adolescent Depression Project. After excluding those with substance use disorders at baseline, SAD at study entry was associated with 6.5 greater odds of cannabis dependence (but not abuse) and 4.5 greater odds of alcohol dependence (but not abuse) at follow-up after controlling for relevant variables (e.g., gender, depression, conduct disorder). The relationship between SAD and alcohol and cannabis dependence remained even after controlling for other anxiety disorders. Other anxiety disorders and mood disorders were not associated with subsequent cannabis or alcohol use disorder after controlling for relevant variables. Among the internalizing disorders, SAD appears to serve as a unique risk factor for the subsequent onset of cannabis and alcohol dependence.''


bron : http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 5607000040
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » do okt 11, 2012 3:09 pm

Hmm.. dat is raar, ik voel me namelijk niet onzeker, hoe kan ik dan een zelfvertrouwen boost krijgen wat je zei? Hoe werkt dat precies?
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » do okt 11, 2012 3:13 pm

sten02 schreef:Hmm.. dat is raar, ik voel me namelijk niet onzeker, hoe kan ik dan een zelfvertrouwen boost krijgen wat je zei? Hoe werkt dat precies?


Stoppen met blowen, de fobie proberen te negeren en gewoon denken, hoe ik nu denk komt gewoon door die fobie, eigenlijk is het niet zo.
Bij mij werkt het wel, ben nu anderhalf maand gestopt met dagelijks blowen en t gaat al beter 8-)
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Peptalk » do okt 11, 2012 9:00 pm

sten02 schreef:Hmm.. dat is raar, ik voel me namelijk niet onzeker, hoe kan ik dan een zelfvertrouwen boost krijgen wat je zei? Hoe werkt dat precies?


Je voelt je niet onzeker maar bent wel veel met kleding bezig en aan het pompen in de sportschool?
Mag ik vragen waarom je dat doet? Voor jezelf of voor wat anderen van jouw denken.
Onzekerheid kan ook erg onbewust aanwezig zijn, en door jezelf al (vanaf jongs af aan) word gecompenseerd door ander gedrag.

Ik kan het verkeerd hebben, maar blowen versterkt bepaalde gevoelens (onbewust).

Een zelfvertrouwensboost kun je op vele manieren krijgen...
Maar als je zelf zegt niet onzeker te zijn helpt dit weinig lijkt me.
Als je zelf geen andere aanleiding kunt vinden zou ik gewoon stoppen met blowen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » do okt 11, 2012 9:26 pm

Ik probeer me altijd leuk te kleden omdat het goed voelt, als ik me goed voel als ik mezelf leuk aankleed, voel ik mezelf een stuk prettiger in.

Sporten doe ik omdat ik het gewoon leuk vind, voor mij is het begonnen omdat ik altijd al een 'kast' wou zijn, gewoon omdat het gewoon 'vet' is. Maar het begon uiteraard om te patsen, als ik iemand zag lopen die breed was, dan vond ik dat gewoon 'vet', daarom wou ik dat ook gewoon worden.

Nu je zegt dat mensen ook onbewust onzeker kunnen zijn, begin ik zelfs aan mezelf te twijfelen.. haha, ik zit er niet echt mee dat ik dan misschien onzeker ben, ik voel me dat namelijk niet..

Maar hoe werkt dat dan precies met die zelfvertrouwens boost? Want ik kan het altijd proberen, kijken of het inderdaad werkt, zijn dat oefeningen ofzo iemand tips daarvoor?

Vind het trouwens echt tof dat jullie zo snel reageren om mij te helpen! :hulde:
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do okt 11, 2012 11:01 pm

Peptalk schreef:
sten02 schreef:Hmm.. dat is raar, ik voel me namelijk niet onzeker, hoe kan ik dan een zelfvertrouwen boost krijgen wat je zei? Hoe werkt dat precies?


Je voelt je niet onzeker maar bent wel veel met kleding bezig en aan het pompen in de sportschool?



:#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do okt 11, 2012 11:02 pm

Ik heb nog nooit een topic meegemaakt waarin jamess nog 1 van de slimste berichten post. :#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Peptalk » vr okt 12, 2012 7:09 am

sten02 schreef:Ik probeer me altijd leuk te kleden omdat het goed voelt, als ik me goed voel als ik mezelf leuk aankleed, voel ik mezelf een stuk prettiger in.

Sporten doe ik omdat ik het gewoon leuk vind, voor mij is het begonnen omdat ik altijd al een 'kast' wou zijn, gewoon omdat het gewoon 'vet' is. Maar het begon uiteraard om te patsen, als ik iemand zag lopen die breed was, dan vond ik dat gewoon 'vet', daarom wou ik dat ook gewoon worden.


Uhh.. Maar dan ben je toch onzeker?

Je hebt altijd al een kast willen zijn, je kijkt dus op tegen die mensen en zet jezelf in de schaduw daarvan. Je kleed je leuk omdat je jezelf dan prettiger voelt, met andere woorden: zonder leuke kleding voel je je niet zeker.

Zoals ik al zei, zelfvertrouwensboost kun je door heel veel dingen krijgen.
Zoals bijv. sporten, maar dan met personal goals in plaats van een stoere kerel willen worden. Elke keer wanneer jij voor een training zegt ik ga vandaag bijv. 5km rennen in 30min. en het lukt dan krijgt je zelfvertrouwen een goeie boost. Stel dan wel realistische doelen op natuurlijk, anders werkt het avenrechts.
Andere manieren zijn dingen gaan doen die je eigenlijk nooit hebt gedurft.
Bereid je daar op voor, doe het niet alleeen en praat met degene met wie je het wilt doen over je doel ervan.
Bijv. je hebt een sociale fobie wanneer je geblowt hebt: Vertel tegen die vriend waarbij je dan moeilijk kunt praten (wegkijken etc.) dat je hiet last van hebt na het blowen. Hij kan hier dan rekening mee houden en als het een goede vriend is helpt hij je daarbij.

Succes.

Dik Tromsn0r schreef:Ik heb nog nooit een topic meegemaakt waarin jamess nog 1 van de slimste berichten post. :#:


Gelukkig ben jij met deze post nu de meest intelectuele persoon die hier gepost heeft, chapeau! #aap
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Jamess » vr okt 12, 2012 10:28 am

ly2 tomsnor
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Cod_Baas » do nov 01, 2012 5:25 am

Yo. net eve deze topic overlopen.

Blijf van da spul af jonge. Ik ben zelf 24 jaar, heb geblowd vn mn 14 tot mn 22 jaar op zeer regelmatige basis.
Nu draag ik mede dankzij drugs de gevolgen.
drugs kan prima zijn voor iemand da compleet gelukkig is. daarmee bedoel ik: goed zelfbeeld, zelfvertrouwen, vrienden, familie, werk enz,....
Ookal denken sommige; Nou kheb een groot deel daar ni van en tog blow ik verder zonder probleem.
Nu nog wel.
ik heb zelf een sociale fobie.

Vermijdingsgedrag is op zijn hoogtepunt.
Bv,
Ik bel bijna nooit, 1x op een jaar is veel. Laat altijd mijn vriendin bellen.
Naar bakker of kapper, grootwarenhuis, en andere ga ik ook nooit.
Ik heb ook geen werk want daarvoor moet je solliciteren,...
Kortom ik mijd bewust elke soort vn sociale interactie met vreemde mensen.

Vrienden heb ik helemaal niet.
Familie wel, maar geen interesse in. (verleden)

Ik heb ook angst als ik iemand tegen het lijf zou lope die ik vroeger kende. want stel die begint tege mij een klapke te doen.

Als de gelegenheid zich voordoe da ik tog bij een aantal mensen zit, hoor je mij niet en denk ik steeds wat die ovr mij denken . ook denk ik aan de manier hoe ik zit, kijk, enz dus wil ik daar zo snel mogenlijk weg. want ik wil helemaal ni zo zijn maar de plezante zoals ik thuis ben bij mn vriendin. Dat lukt dus nergens ni. vandaar de issolatie en het vermijdingsgedrag.

Voorbeeldje,
Tijdens een zeldzaam uitstapje met de vriendin zijn we pizza gaan eten in brussel.
Vroeg de ober tijdens het betalen, Where u from? Ik stond verstijfd naar hem te kijken, leek wel een uur oogcontact zonder 1 woord. Genant. maar goed dat mn vriendin na 3sec Antwerp antwoorden.

Dit zijn een maar een paar van de honderden.

Zeer pijnlijke ziekte. want niemand ziet het.

Zelf ben ik een zeer slim persoon vanbinnen maar krijg het helemaal niet buiten gebracht.
Goed hier laat ik het bij, vragen altijd welkom zal de 1ste zijn voor te helpen.

slaapwel
Cod_Baas
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 01, 2012 4:40 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor Peptalk » zo nov 04, 2012 12:26 pm

Ik snap dan toch echt niet dat je dit gedrag zelf niet kunt doorbreken.
Je verwoord het erg goed, je bent zeer bewust van je eigen gedrag.
En toch laat je je leven er zo door verpesten??

Fuck al die mensen, en hun gedachten over jou.
Who cares als ze denken: wat een gekke gozer is dat joh? Of: wat zit zij nou raar te kijken.

Kijk, je moet natuurlijk niet scheit hebben aan de hele wereld, maar waarom zou je dit je leven zo erg laten beinvloeden.
Er is maar 1 medicijn en/of oplossing, dat zijn idd geen drugs of hele dagen binnen blijven: Maar in je eigen hoofd die omslag maken.
Je eigen psyche is sterker dan je lichaam of alle gedachtes van iedereen bij elkaar.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Sociale fobie door blowen?

Berichtdoor sten02 » di nov 13, 2012 8:08 pm

Cod_Baas, jij hebt me helemaal overgehaald, ik zit nu voor me gevoel in de begin fase van wat jij hebt, ik ga stoppen met blowen.

Heb ook gelezen als je in kleine stappen doorbreekt (Dus bijvoorbeeld, normaal durf je nooit iemand aan te spreken, dat je begint met: Mevrouw of Meneer, mag ik u wat vragen? Hoe laat is het) dat je dan vanzelf een stuk zelfverzekerder word, eigenlijk even door je grens heen bijten.

Ik heb het alleen totaal niet met mensen die ik niet ken, ik kan rustig met mensen praten die ik niet ken, het is eigenlijk puur met mijn vrienden, die kijken voor mijn gevoel dwars door mij heen en kennen mij te goed, dat heb ik niet bij al mijn vrienden, de ene kan ik goed mee praten en is het allemaal geen probleem en bij de ander heb ik meer een 'dominerend' gevoel en kijk ik vaak weg en ga ik qua lichaamstaal 'raar' doen. (Ook vaak bijvoorbeeld de tijd op mijn telefoon bekijken zodat ik dan diegene niet hoef aan te kijken)
sten02
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: wo okt 10, 2012 4:53 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron