JongGeleerd schreef:Bij honger: eet chips, niet meer cake.
JongGeleerd schreef:Bij honger: eet chips, niet meer cake.
Lemby schreef:Bedankt zal goed komen, volgens mij word cake zelf maakt met zn 12 gram er in Hopelijk wordt het gezellig !
Einstein schreef:Let in ieder geval op dat het zo'n 2-3 uur kan duren voor de cake begint te werken, ga dus niet bijpakken als je na een uurtje nog niets merkt, anders bestaat de mogelijkheid dat het je teveel zal worden.
Einstein schreef:Let in ieder geval op dat het zo'n 2-3 uur kan duren voor de cake begint te werken, ga dus niet bijpakken als je na een uurtje nog niets merkt, anders bestaat de mogelijkheid dat het je teveel zal worden.
Lemby schreef:Ik zal ook een snicker of een mars meenemen voordat ik wel bad ga of 1 van mn vrienden een goeie tip, zelf dacht ik aan sport drank van de AH of AA drink neem aan dat dat ook goed werkt?
Lemby schreef:Vorige keer viel ie echt verkeerd bij mij moest hele tijd overgegeven dat was echt niet prettig, wil dit het liefste voorkomen natuurlijk
Lemby schreef:Ja, mijn maten nemen het in 1 keer ik denk dat ik het gewoon eerst een half stukje en na een uurtje de andere helft of is dat te snel?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Lemby schreef:Ja, mijn maten nemen het in 1 keer ik denk dat ik het gewoon eerst een half stukje en na een uurtje de andere helft of is dat te snel?
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
cojiro schreef:ik heb het een keer geprobeerd maar was veeeel te stoned
bad gaan enzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten