Een paar dagen geleden besloot ik om bluntpapers te kopen. Ik heb nog nooit de mythische blunt gesmoord waar snoopdogg en soortgenoten zoveel lof over verspreiden, maar na de examens breekt die tijd aan .
Dit zette me aan het denken: wat is jullie favoriete vorm van 'marihuana sigaret' (bong en pijp uitgesloten dus) ? Deel je ervaringen in het werkveld van de professional ganjasmoker, wie weet komen we wel iets nieuws tegen .
Moderators mogen dit eventueel in 'crea' plaatsen. trouwens: fotomateriaal mag zekers!
Ik zal het ijs even breken:
1. Magic carpet: blijft mijn all-time favourite, indien juist gerold . Dik, brandt goed en het dichtste bij een sigaarachtige rookervaring. Doorgevertje of solo verschrikkelijk deirem gaan . Bovendien kan ik deze zeer vaardig rollen...
2. inside out: beetje moeilijk, maar eens bewerkstelligd een lekkere rookervaring. Minder papier, meer smaak. Bovendien is het 'wegbrandmomentje' een indrukwekkend trukje om aan beginnende stonervrienden te laten zien.
3. L etje: goeje lange joint, en een mooie oplossing als je enkel nog maar korte vloeitjes hebt. Koelt de rook vrij goed. Enige probleem: ik faal telkens om hem goed te rollen. Maar gelukkig heb ik enkele vaardige vrienden
4. joker-joint: Mega dikke lange toet! Wat wil je nog meer? Enige probleem: heel wat papieroverschot, vooral op het einde
5. De pure: eigenlijk een categorie apart. of dit lekker is, hangt af van: soort wiet, strak/los gerold, tipje al dan niet. Soms is het lekker, soms wenste je er toch maar gewoon tabak bij te doen. Geeft ook mooi de illusie dat je nét iets gezonder bezig bent..
6. Dutch tulip: koelt de rook goed, ziet er vet uit. Dat is het zowat. Meestal ben je al stoner te lui om er een te maken.
o ja, om af te sluiten. heeft er iemand ervaring met een crossjoint? Ik hoorde er al vaker van, en pineapple express maakte me helemaal nieuwsgierig. lijkt me echt mega-boss