Hee Mensen,
Ik wil jullie een verhaaltje vertellen en eens zien of het herkenbaar is voor sommigen. Waarschijnlijk niet maar we gaan m rocken!
Ik ben 19 jaar jong en woon nog bij mij ouders. Mijn ouders weten dat ik blow, maar zij denken dat ik het niet zo vaak doe wat wel zo is. Ik smoke als mijn ouders naar bed gaan of als ze met de hond gaan wandelen, of als ze niet thuis zijn bijvoorbeeld. Nou ontstaat er altijd een superspannend spel wanneer mijn ouders met de hond gaan wandelen en ik even snel ga smoken.
Ik zorg ervoor dat ik een jointje klaar heb voordat ze gaan wandelen. Wanneer ze gaan, heb ik ongeveer 20 minuten tot een klein half uurtje voordat ze terugkomen. Ik doe mijn jas aan, muziek in en loop naar de achtertuin via de sere. Ik rook een jointje, en ga weer naar binnen.
Klinkt makkelijk, maar het wordt een stuk moeilijk wanneer je ouders denken dat je smoked als ze gaan wandelen. Ze proberen me namelijk te betrappen. Mijn vader heeft namelijk al eens de schuifdeur naar buiten een stukje opgengezet en een tiewrap op de hendel gelegd. Ik merkte hem gelukkig meteen op en heb het precies zo teruggelegd toen ik terugkwam. Deze poging om me te betrappen was dus mislukt. Zo zijn er nog vele andere sneaky pogingen mislukt maar wordt het steeds serieuzer en dus moeilijker om alle sporen uit te wissen.
Ik check altijd hoe mijn jas aan de kapstok hangt, of de gordijnen van de sere dichtzijn of niet en waar mijn schoenen stonden voor ik ze aandeed. (Ik kom er net trouwens achter dat ik zojuist ben vergeten mijn schoenen uit te doen, terwijl ik dit typte merk ik dat ik ze nog aanheb. best grappig) en nog meer van die dingen. Het is echter lastig om te onthouden als ik stoned ben. Tot nu toe gaat dit echter perfect en vind ik het een vet spannend.
Okee, nu ik klaar ben met typen vind ik het hele verhaal best kut eigenlijk. Maar ik heb er nu zo lang over gedaan dat ik het gewoon ga posten.
cheers