Huggybear schreef:Te veel om op te noemen, dus ik noem er ff een paar:
-Snickers Ice Cream
-Chocoladetroep als Muffins
-Broodje Döner
...en dit is geen voedsel, maar wel overheeeerlijk:
Dan zijn wat mij betreft de smaken Mango, Tropical en Banaan echt koning
Peptalk schreef:In die Maaza (en Looza volgens mij ook) zit wel aspartaam als ik het goed heb..
Ook nog een hoop smaak en andere zoetstoffen..
Ik drink beide merken ook graag, maar probeer het drinken van liters ervan om die reden wel wat te vermijden...
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Frog schreef:Peptalk schreef:In die Maaza (en Looza volgens mij ook) zit wel aspartaam als ik het goed heb..
Ook nog een hoop smaak en andere zoetstoffen..
Ik drink beide merken ook graag, maar probeer het drinken van liters ervan om die reden wel wat te vermijden...
Daar heb je wel een goed punt,ik drink ook cola light en rook gezond is anders.
Vers is altijd beter is met alles zo, ons eten uit de supermarkt is zwaar vervuild met van alles, ik ben te lui om alles zelf te kweken, kan ook amper in deze tijd nog.
Aspertaan is wel een van de ergere stoffen die in veel voedingsmiddelen zitten den ik.
Maar onderschat suiker ook niet.
Huggybear23 schreef:Ik heb het nog eens gecheckt omdat ik er nu over begon te twijfelen. Maar Maaza gebruikt suiker als middel om het zoeter te maken, geen aspartaam of andere zoetstoffen. Kleurstoffen en smaakstoffen zitten er wel in though... Dus om die kanker-aspartaam hoeven we ons geen zorgen te maken als je dit drinkt ^^
Poseidon schreef:Tijdens de vreetkick gisternacht: 3 repen chocolade = 2 ons met balsalmico overgoten gehaktballetjes
Gelukkig zijn de voorrraadkasten altijd goed gevuld anders zou ik de goudvissen en de salamanders nog in de frituurpan gooien als ik stoned ben
Zout schreef:Poseidon schreef:Tijdens de vreetkick gisternacht: 3 repen chocolade = 2 ons met balsalmico overgoten gehaktballetjes
Gelukkig zijn de voorrraadkasten altijd goed gevuld anders zou ik de goudvissen en de salamanders nog in de frituurpan gooien als ik stoned ben
Haha ja het is dat ik geen goudvis heb, anders had ik dat ook gedaan! Laatst uit wanhoop zelfs droge cornflakes uit de zak gegeten.
Ik vind het echt heerlijk om restjes te eten als ik stoned ben. Als ik een avondje ga blowen met vrienden dan koken we altijd voor 1 of 2 personen meer dan waar we mee zijn, en dan iets van gehaktbrood ofzo. Dat is zo heerlijk om dan te eten als je stoned ben!
Peptalk schreef:Ik eet zout altijd en overal
Pascal schreef:Peptalk schreef:Ik eet zout altijd en overal
Tomaat met zout.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten