Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Berichtdoor Liza » vr jan 20, 2017 7:51 pm

Hee leden.
Ik ben niet echt actief hier, maar zit toch met een vraag waar ik bij niemand terecht kan (en google maakt me niet wijzer met basis-info, betreft namelijk een persoonlijke ervaring ;)).

Ik zal f kort mijn situatie schetsen die belangrijk zijn voor de vraag ;
Ben een jonge meid, 22 jaar, chronisch ziek en zit aan vele medicatie. Oxynorm 6-8x daags 5mg, Buprenorfine pleister (Butrans) 10 mg en verder genoeg rustgevende meuk vanuit de drogist, melatonine 6mg en zo nodig Temazepam 20mg. Heb ondergewicht, dus deze doseringen zijn nogal 'groot' voor mijn lichaam volgens de medici.
Echter deed ik er geen fluit op met mijn acute pijnen, dus ben ook (op eigen houtje) aan de medicinale wiet begonnen. Olie, THC.
Dit via een Facebookgroep. 20% THC bevat n flesje van 10ml. Rest is aangelengd met olie dus.

Deze groep is er speciaal voor kankerpatiënten en overige chronisch zieken, om het hen gratis te verstrekken; 1 flesje per maand. Donatie ed. word gewaardeerd, is niet verplicht.
Ik, met amper geld, maar een flink medisch dossier en papieren die ik kon aanleveren, heb dus ook een gratis flesje gekregen.
Hiermee wilde ik mijn andere medicatie en liefst opiaten ook mee gaan afbouwen. Zodat ik nog enkel op olie en zo nodig paracetamol zou zitten.

Dosering; Ik slikte bovenstaande medicatie door (oxynorm & butrans) + 25mg amitriptyline + 75mg Lyrica + 3-5 druppels wiet-olie per dag.
Dit ging goed. Ik bouwde de Amitriptyline + Lyrica (cold turkey) af en nam structureel 5 druppels olie.
Ook dit ging top! Pijn was echt stuk minder aanwezig, terwijl ik juist minder medicatie van onze farmacie slikte. Op 5 druppels was ik nog zo alert als je maar bedenken kunt, maar slapen; dat deed ik na jaaaaaaren wel weer!! :love:

De olie raakte op, helaas nam pijn dus ook wel wat toe en slapen deed ik niet meer. Ook inwendige onrust/trauma's kwamen omhoog (door privé situaties) en hierom kreeg ik Temazepam op recept. 10mg deed niets, dus na een weekje op 20mg gestart. Incidenteel. Ene nacht wel, andere nacht niet.. Slapen, tja, ik sliep eens n brak uurtje of 2 en dat was het. Dit heb ik n week gedaan (dus 3 temazepammen zijn op). Kocht er melatonine en valdispert rommel bij. Want wilde echt eens RUST en slapen!!!
Na wat gedoe kwam eindelijk mijn nieuwe flesje olie binnen. (Terug naar Lyrica en Ami ben ik nooit meer gegaan trouwens).
Ik ben diezelfde avond gestart.

En nu komen we tot t punt.
Ik nam die avond maar 2 druppels. Waar ik normaal geen kick gaf op 5 druppels qua "high" gevoel, ben ik volledig van de wereld geraakt. Tot psychotisch aan toe.
Ik begon te zweten, te rillen, zag alles dubbel. Suiker daalde naar nog net geen 2 !! (Heb n apparaatje in huis). Hoe ik dat nog heb kunnen meten is n vraagteken. Heb mn sondevoeding extra opgehoogd door 2 grote flessen achterover te slaan (ja, dit drink ik oraal :")). Gevoel dat ik flauw zou vallen anders. Liter bouillon met extra zout op. Maar al dat mocht niet baten (voeding/vocht etc). Ik begon flitsen te zien en werd helemaal gek. Heb muziek uitgezet, lampen waren al uit, maar van kaarsjes flipte ik al. Dus nachtlampje aangedaan en ging in bed liggen. Maar helaas werd het enkel erger.. Ik heb vanalles liggen schreeuwen, dacht dat ik mezelf wat aan zou doen, dat ik van mijn balkon zou springen; want kreeg soort opdrachten. Hallucineren etc etc.
Ik heb darmperforaties gehad, heb op sterven gelegen en zelfs met bloed kotsen belde ik nog geen huisarts.. Ik trek nooit aan de bel qua medische zorg.
Maar ik heb die nacht de HAP gebeld, want ik dacht oprecht dat ik dood ging. Ik wist het vrijwel zeker.
Uiteindelijk is mijn vader middenin de nacht naar mij toegekomen en heeft op me bed gezeten en tegen me gepraat. Hoe ik erdoorheen gekomen ben, geen idee. Maar vermoedde dus dat het de wiet-olie was.
Alleen 2 druppels? Waar ik normaal 5 prima kon nemen, ook in de ochtend (Dat ik dus 3x daags, = 15 druppels kon handelen.. Van diezelfde leverancier! Zelfde percentage!) En nu flipte ik hier al op?

En dat is niet de vraag; hoe dit kan.. Het probleem komt nog:
Ik heb sindsdien nog steeds die intens heftige onrust en gedachtes in mijn hoofd. Mijn gedachtes krijg ik niet meer stil.
Ik ben ernstig ziek geweest en nog enorm ziek, maar heb nog nooit 1 suïcidale gedachte gehad en nu .. Wel. Of het is meer een angst, dat ik mezelf wat aan ga doen, opdrachten dat ik mezelf wat aan moet doen. Ik slaap helemaal niet meer. Of hooguit n kwartiertje met intens heftige dromen/nachtmerries.
Heb deze hele week nog geen 3 uur gehaald.
Ik slik dus weer temazepam 20mg, maar daar doe ik eigenlijk niets op.
Wierook lavendel, kaarsjes, slaap-thee, geen beeldschermen vanaf 18u (nu dan f later), balblabla; ik doe alles voor rust/nachtrust. Maar ben ZO onrustig en voel me zo onwijs kut.
Ik herken alles in de beschrijving van psychoses. Zoals ik die die nacht eigenlijk ook had.
Maar nu nog, heb ik er nog last van.
Dit is 3 weken geleden en heb 1 week daarna nog een halve druppel op & zelfs toen; flipte ik helemaal! Ging het volledig mis.
Dus van die olie blijf ik af. Zit weer goed ad morfine.
Maar het ergste vind ik dus, dat ik me nu zo zo slecht voel & vraag me af; kan dit wel daardoor komen? Of is het pure toeval dat ik heel toevallig nu ook gewoon psychotisch aan t worden ben en staat die olie er los van?
En kan het te maken hebben met de combinatie opiaten? (Al gebruikte ik dat ook bij het 1e flesje, maar ik was natuurlijk nu weer opgehoogd van 4/5 naar 7/8 en gestopt met de Ami en Lyrica).

Ik snap het niet. Ik weet dat THC totaal niet dodelijk is, dus overdosissen bestaan in die zin niet.
Maar tegelijkertijd lees je ook dat je zeker kunt trippen bij een teveel en dat je daarom vooral moet beseffen; het is niet dodelijk en het liedje dus maar moet uitzingen.
Ik lees dan echter; duurt ca 8 uur.
Ik heb die "trip" zeker 20/30 uur gehad, vervolgens 3 dagen de deur niet uit gekund doordat ik me zo slecht voelde (ook kotsmisselijk, braken, zwak, etc.) en dus weken dat ik dat onrustige psychotische gedrag heb.

Staat dit in relatie met elkaar? Of niet?
En is elke THC/Cannabis plant anders? Dat reacties zo divers kunnen verschillen bij zelfde doseringen?

Alvast bedankt voor lezen van de lap tekst. Maar wat ik zei; onrusttttt.
(Dus delen helpt hopelijk mij deze avond weer wat beter door.. :keta: )
Liza
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma nov 14, 2016 1:02 pm

Re: THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Berichtdoor Liza » vr jan 20, 2017 10:00 pm

Wauw, dankjewel voor je snelle en duidelijke reactie!
Ik heb wel goed geschud en ook die 2e keer.. Althans, nu ga ik natuurlijk twijfelen en het zou ook heel goed kunnen dat het alsnog niet voldoende was. Het zou het zeker kunnen verklaren. (En vind je gedachte over tabletten niet gek trouwens).
Dankjewel voor je uitleg over ook de angsten etc. CBD heb ik ook in huis! Nog nooit gebruikt, omdat ik met ook de opiaten en alles, niet te hard van stapel wilde lopen. Maar als dit zo tegenwerkt, dan is het voor mij juist een goede optie!
Ik hoop voor nu maar dat het idd slijt. Want damn, dit voelt niet goed nee. En wacht nu even helemaal met ook maar 1 druppel, ook icm CBD.
Maar zodra ik weer durf te starten, want het werkt wel uiteindelijk echt tegen mijn pijn ook, dan zal ik CBD vooraf nemen.
Liza
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: ma nov 14, 2016 1:02 pm

Re: THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Berichtdoor Amvitamientje » vr jan 20, 2017 10:35 pm

Druks schreef:Paniekaanvallen/angststoornissen kunnen getriggerd worden door slechte ervaringen met THC. Dat je daarna nog steeds last had van angst en allerlei nare bijwerkingen komt doordat de angst gelinkt is met de THC ervaring. Dit slijt meestal over tijd heen.


Ik denk dat dit hier ook het geval is. Het klinkt als een (heftige) paniekaanval. Die kunnen echt vreselijk zijn! :(

Je zegt dat je die olie via een facebookgroep voor chronisch zieken krijgt, ik neem aan dat die olie niet onder strenge normen is bereid. Misschien is er een foutje gemaakt in het bereiden van die olie waardoor er een te THC gehalte in zat?

Gebeurde het al bij de eerste keer gebruiken van het desbetreffende flesje?

Sterkte :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Berichtdoor Kip » vr jan 20, 2017 11:48 pm

Wat een heftig verhaal zeg. Sterkte.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: THC olie icm opiaten, verkeerde reactie/getript.

Berichtdoor Vinnie » za jan 21, 2017 3:20 pm

Kip schreef:Wat een heftig verhaal zeg. Sterkte.


pfff deze, wat naar zeg dat je op deze leeftijd al chronisch ziek bent, heel veel succes met het zoeken naar de juiste verdovende middelen :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner