twizz schreef:Daarom zou ik ook hiervoor graag weten of wij buitenlandenders/toeristen hier nog terecht kunnen voor een lekker wietje ?
JongGeleerd schreef:Zucht, voldie, dit hebben we al eerder besproken...
Het is niet toegestaan voor buitenlanders om in Nederland wiet te halen, maar er wordt alleen aan de grens streng gecontroleerd.
De wietpas bestaat inderdaad niet meer
voldie schreef:JongGeleerd schreef:Zucht, voldie, dit hebben we al eerder besproken...
Het is niet toegestaan voor buitenlanders om in Nederland wiet te halen, maar er wordt alleen aan de grens streng gecontroleerd.
De wietpas bestaat inderdaad niet meer
wel raar dan dat buitenlanders overal in nederland wierie kunnen halen kijk naar amsterdam en naar de polen hier bij mij in de streek
voldie schreef:maar mij lijkt toch niet dat ze ook nederlands sprekende mensen op hun id vragen?
Ano schreef:voldie schreef:maar mij lijkt toch niet dat ze ook nederlands sprekende mensen op hun id vragen?
in Eindhoven vragen ze zelf mensen die duidelijk 50+ zijn om legitimatie puur en alleen om te kijken of het nederlanders zijn, waar kom jij ergens vandaan dan? ik weet hier niet beter namelijk
voldie schreef:veel shops worden hier wel geruned door marrokanen en die hebben het sowieso iets minder met regels dus dat kan ook wel een factor zijn
twizz schreef:dus in Nijmegen ook niet meer ?
Verglorie schreef:twizz schreef:dus in Nijmegen ook niet meer ?
Vlaamse gaai, zeker wel.
Frog schreef:Verglorie schreef:twizz schreef:dus in Nijmegen ook niet meer ?
Vlaamse gaai, zeker wel.
Vlaamse Gas heet dat straatje met al die shops
De kruidentuin in het centrum schijnt een hele goede hasjkaart je hebben in Nijmegen, en zelf haalde ik altijd voorgedraaide haze jointjes bij de wedren die waren super strak gedraaid altijd.
voldie schreef:Je moet geen voorgedraaide halen
Verglorie schreef:voldie schreef:Je moet geen voorgedraaide halen
+1, maar kan wel wat zeggen over een shop
Gele Banaan schreef:M.a.w. je kan alleen draaien met je kontje .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten