Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vaporizer

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

vaporizer

Berichtdoor megatrippie » do mei 08, 2014 9:33 am

Wie heeft een tip voor waar een vaporizer voor een geschikte prijs is aan te schaffen.
Graag zou ik wegens gezondheidsproblemen de wiet op een gezondere manier gebruiken.
We hebben niet al te veel geld en de laatste tijd veel onkosten dus een beetje normaal geprijsde verdamper zou geweldig zijn.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor Perry » do mei 08, 2014 9:45 am

Je kan er gemakkelijk zelf 1 bouwen heeft een vriend mij ooit verteld.
Vraag me niet hoe, want hij is erg creatief, maar als jij een blauwdruk kan schetsen of ik even aan hem vraag hoe en wat, dan kan je aan de slag (a)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vaporizer

Berichtdoor megatrippie » do mei 08, 2014 10:03 am

JongGeleerd schreef:Je kan er gemakkelijk zelf 1 bouwen heeft een vriend mij ooit verteld.
Vraag me niet hoe, want hij is erg creatief, maar als jij een blauwdruk kan schetsen of ik even aan hem vraag hoe en wat, dan kan je aan de slag (a)


Het is niet zo dat ik helemaal niets voor over heb maar ik zie (voor aanbevolen vaporizers) beginnen bij zo'n 170 euro.

Goede temperatuur instelling schijnt nog al belangrijk te zijn iets wat bij de goedkope modellen niet of niet afdoende regelbaar schijnt.

Maar aangezien ik er geen ervaring mee heb en verder ook geen verstand heb ik problemen met te beoordelen wat nu van belang is en wat niet.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor Azy » do mei 08, 2014 10:50 am

Wil je een draagbare (oplaadbare) of tabletop (in het stopcontact) vaporiser? Zelf heb ik de arizer solo, maar voor intensiever gebruik zou ik wel een niet draagbare aanraden, ook bespaar je met je vaporiser best wel wat wiet, dus ik raad je aan beter iets meer investeren in het begin om er later veel meer plezier aan te hebben.

Vrienden van me hebben die arizer tower, en dat is voor z'n prijs (170 euro) echt wel de meest solid die je zal vinden denk ik, natuurlijk is deze niet te vergelijken met een vulcano, maar dat is echt wel de koning onder de vapes.

Ik vrees als je het nog goedkoper als dit zoekt dat je wat bedrogen uit de zaak zult komen, het heeft ook niet veel zin iets te kopen wat na een maand toch maar in de kast ligt. Een magic flight box, de populairste goedkope handheld, raad in bv. al ten zeerste af, dat gesukkel er rond ben je zo beu.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor megatrippie » do mei 08, 2014 11:53 am

Azymuth schreef:Wil je een draagbare (oplaadbare) of tabletop (in het stopcontact) vaporiser? Zelf heb ik de arizer solo, maar voor intensiever gebruik zou ik wel een niet draagbare aanraden, ook bespaar je met je vaporiser best wel wat wiet, dus ik raad je aan beter iets meer investeren in het begin om er later veel meer plezier aan te hebben.

Vrienden van me hebben die arizer tower, en dat is voor z'n prijs (170 euro) echt wel de meest solid die je zal vinden denk ik, natuurlijk is deze niet te vergelijken met een vulcano, maar dat is echt wel de koning onder de vapes.

Ik vrees als je het nog goedkoper als dit zoekt dat je wat bedrogen uit de zaak zult komen, het heeft ook niet veel zin iets te kopen wat na een maand toch maar in de kast ligt. Een magic flight box, de populairste goedkope handheld, raad in bv. al ten zeerste af, dat gesukkel er rond ben je zo beu.


Het maakt me niet uit of zo'n ding oplaadbaar, portable of welke vorm dan ook.
Echter 170 euro is eigenlijk wel wat boven mijn budget.
Hij hoeft ook geen jaren mee te gaan.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor Azy » do mei 08, 2014 12:23 pm

Ik stelde het niet perse voor om zijn duurzaamheid, ik vermoed dat de meeste vapes wel een lange tijd meegaan al je er voorzichtig mee bent, het is eerder om het gebruiksgemak en de gevoeligheid van de temperatuursinstellingen te doen. Als je elke dag zit te prutsen met je vape om er een paar goede pufjes uit te krijgen stap je snel terug over naar een joint, en dan is het ook weggesmeten geld.

De V-tower is zowat de goedkoopste degelijke vape, als dat nog boven het budget ligt zou ik gewoon de goedkoopste table top van azarius nemen (http://azarius.nl/vaporizers/electric_v ... ble_vp110/)

Het gebruiksgemak, snelheid van het apparaat en uiteindelijke vaporkwaliteit zal wel lager liggen dan bij een gekend merk, maar je bent nog altijd aan het vapen natuurlijk, dus lekker spaarzaam voor je longen en je wietvoorraad is het alvast wel.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor megatrippie » vr mei 09, 2014 2:35 pm

Azymuth schreef:Ik stelde het niet perse voor om zijn duurzaamheid, ik vermoed dat de meeste vapes wel een lange tijd meegaan al je er voorzichtig mee bent, het is eerder om het gebruiksgemak en de gevoeligheid van de temperatuursinstellingen te doen. Als je elke dag zit te prutsen met je vape om er een paar goede pufjes uit te krijgen stap je snel terug over naar een joint, en dan is het ook weggesmeten geld.

De V-tower is zowat de goedkoopste degelijke vape, als dat nog boven het budget ligt zou ik gewoon de goedkoopste table top van azarius nemen (http://azarius.nl/vaporizers/electric_v ... ble_vp110/)

Het gebruiksgemak, snelheid van het apparaat en uiteindelijke vaporkwaliteit zal wel lager liggen dan bij een gekend merk, maar je bent nog altijd aan het vapen natuurlijk, dus lekker spaarzaam voor je longen en je wietvoorraad is het alvast wel.


Bedankt voor je advies.
Ik twijfel er niet aan dat je gelijk hebt en bij een ietwat groter budget was ik ook zeker voor die arizer tower gegaan.
Ik heb nu uiteindelijk gekozen voor deze van onze sponsor.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor Gonzo » vr mei 09, 2014 5:28 pm

Ik heb deze badboy nagemaakt en die werkt prima:





http://forum.grasscity.com/diy-homemade ... tures.html
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: vaporizer

Berichtdoor Azy » vr mei 09, 2014 9:14 pm

Dat is de vaporite zeker? Ziet er nog wel een solid keuze uit binnen die klasse, laat zeker maar eens weten wat je ervaringen ermee zijn, ik ken eigenlijk niemand die dat gebruikt, dus zeker benieuwd!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: vaporizer

Berichtdoor FranX » za mei 10, 2014 10:29 am

Voor medicinaal gebruik zou je ook aan alternatieven kunnen denken.
Misschien is wietolie een idee?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: vaporizer

Berichtdoor megatrippie » za mei 10, 2014 12:49 pm

Azymuth schreef:Dat is de vaporite zeker? Ziet er nog wel een solid keuze uit binnen die klasse, laat zeker maar eens weten wat je ervaringen ermee zijn, ik ken eigenlijk niemand die dat gebruikt, dus zeker benieuwd!


Het is de vaporite mini digit
http://www.zamnesia.nl/vaporizer-elektr ... digit.html

Dit leek mij inderdaad een redelijk solide keuze voor dit prijssegment.
De ervaring moet uitwijzen of dat ook daadwerkelijk zo is :grin:
Hij zou in principe vandaag binnen moeten komen..........

FranX schreef:Voor medicinaal gebruik zou je ook aan alternatieven kunnen denken.
Misschien is wietolie een idee?


Dankzij de bemiddeling van enkele leden van dit forum en een filantroop ben ik al in de gelegenheid om dagelijks wat wietolie tot me te nemen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner