Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Verdacht 'lekkere' geurtjes

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Verdacht 'lekkere' geurtjes

Berichtdoor twizz » za feb 26, 2022 12:35 am

Beste DF'rs

Er valt me de laatse maanden/jaren soms iets op wanneer ik wiet bij bepaalde shops haal..

Als cannabisliefhebber heb ik de gewoonte om na mijn aankoop mijn neus eens in het zakje te steken om eens goed te ruiken. Nu merkte ik de laatste tijden geregeld dat het soms heel uitgesproken ruikt. Hiermee bedoel ik niet de kenmerkende haze,kush, etc geur maar echt een naam-gerelateerde geur. Het recentste voorbeeld was Tutti Frutti, ik trok het zakje open, stak mijn neus er in en werd overdonderd door een enorm zoete snoep/fruit geur.. er was amper of geen cannabis geur te herkennen.

Ik begin me hier dus wel wat vragen over te stellen en misschien kunnen kunnen wat antwoorden geven of even meedenken. Is de cannabis tegenwoordig zo gecultiveerd dat hij effectief zo'n typische geur geeft? Of heeft dit te maken met de hype rond amerikaanse cannabis en cannabis met smaakjes? Zou het mogelijk zijn dat shops of kwekers een bepaald product gebruiken om de wiet een specifieke heur te geven? Ik ben in de war..
Avatar gebruiker
twizz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di okt 11, 2011 10:37 pm

Re: Verdacht 'lekkere' geurtjes

Berichtdoor Jmths » za feb 26, 2022 12:39 am

Vieze scheetjes stinken niet, zolang het maar ware liefde is. :kleuter:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron