drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Flameon schreef:Baggerwiet is het beste en ik ga je topic verplaatsen naar het juiste forum
Devil Fish schreef: Gruis is voor paupers
25tolife schreef:Flameon schreef:Baggerwiet is het beste en ik ga je topic verplaatsen naar het juiste forum
Inderdaad moet gelijk denken aan purple haze of wat dat ook was vroeger, wat verkocht werd in "het grasje" coffeeshop hier.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Weyoun schreef:Bijna April, stamp over 1.5 maand eens een paar zaadjes in de achtertuin! Ik zag eens een documentaire over wietteelt in California en 1 gozer zei: "My motto is: If you want to smoke, you have to grow it for yourself" . 3 planten speciaal gekweekt voor het Nederlands klimaat in de volle grond en je hebt er bijna geen omkijken naar. Dat brengt al gauw meer dan een kilo wiet op in oktober. Denk aan al die keren dat je 25-35 euro overhandigt voor een zakje met nog geen 5 gram in de koffieshop.
TRAVOLTA schreef:in elk geval, de goedkoopste, en beste stonerswiet vind ik thai, voor 5,- de gram. smaakt alleen wel verschrikkelijk, en heeft een vage bruine kleur?
FRESH schreef:Gewoon knipafval nemen
Peptalk schreef:FRESH schreef:Gewoon knipafval nemen
Kun je daar beter zelf hasj van maken en dat oproken.
Dan heb je voor weinig geld een goed product
thepablo schreef:Jopie gruis !!!!!!
€2 per gram , enige minpunt dat je wel 80 joint moet roken om maar een beetje iets te voelen
Amnesia schreef:thepablo schreef:OT: Voordeligste wiet is meestal de wiet van de dealer.
Kon een goede dealer maar die woont helaas zo'n 25 km verderop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten